اعلام آمادگی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی علی آباد کتول برای اعزام به سوریه

74585011.jpg - 29.78 کیلو بایتزرین نامه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول آمادگی خود را جهت اعزام به سوریه و دفاع از اسلام و مردم مسلمان سوریه را اعلام کردند.

عربده کشی ها و اقدامات چند روز اخبر امریکا و دنیای غرب علیه سوریه پیش از آن که به یک ماجرای غم انگیز سیه در جهان اسلام شبیه باشد می توان به عنوان فرصتی برای وحدت همه ی آزادی خواهان جهان اسلام علیه امریکا و اسرائیل، و هابیون و سران خائن منطقه تلقی گردد.

جنگ در سوریه، حمله امریکا، انگلیس و فرانسه با کمک عربستان ، ترکیه و اردن دنبال می کنند پیش از آن سوریه را هدف قرار دهد همانند شلیک وارونه از یک سو اسرائیل را به شدت مورد تهدید جبهه ی مقاومت قرار داده و از سوی دیگر جریان مزدور سلفی و وهابی منطقه را در جبهه اسرائیل قرار داده و ملت های مسمانان را رو در روی آنان قرار می دهد.

جنگ در سوریه هرگز یک مواجه ی معمولی نیست و نبرد بزرگ جبهه ی مقاومت از جمله ایران و حزب الله، هماس، سوریه و همه ی ملت های مسلمان از یک سو و دشمنان اسلام، امریکا، انگلیس و فرانسه و اسرائیل و همراهی سران ترکیه، اردن و تروریست های تکفیری و وهابی از سوی دیگر به مرحله سرنوشت ساز و نهایی خواهد رسید و قطعا طبق وعده ی الهی نصرت و پیروزی با مومنان است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول آمادگی خود را جهت حضور در کشور سوریه و مبارزه با دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و انگلیس روباه مکار را اعلام می دارد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه