مراسم تحلیف چهارمین دوره شورای شهر علی آباد کتول برگزار شد

زرین نامه: مراسم تحلیف چهارمین دوره منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در علی آباد کتول و فاضل آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ این مراسم پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار علی آبادکتول، مدیرکل امور شهری و شوراهای شهری و روستایی گلستان و اعضای منتخب دوره چهارم شورا در فرمانداری، بخشداری های مرکزی و کمالان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

فرماندار علی آباد کتول در خصوص برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: برگزاری انتخابات در کشور تحقق حماسه سیاسی و آغاز به کار منتخبین آغاز راه تحقق حماسه اقتصادی است.

علی اکبر کی پور با اشاره به آیات قرآن و 9 اصل قانون اساسی به بیان اهمیت شورا و مشورت پرداخته، تصریح کرد: شوراها جزو ارکان تصمیم‎گیری در کشور و منطقه خود محسوب می‎شوند.

وی با بیان اینکه شوراها جایگاه مهم و با اهمیتی در کشور دارند، خاطرنشان کرد: همه ساختارها، ساز و کارها و روش‎ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید منتهی به خدمت شود.

شوراها از قومیت گرایی و سیاسی کاری بپرهیزند

فرماندار علی آباد کتول خدمت به مردم را یک اصل اساسی دانسته و خاطرنشان کرد: شورائیان باید خدمتگزاری به مردم را یک اصل بدانند و در خدمت گذاری به مردم، مسائل سیاسی و قومیتی را دخیل نکنند.

کی پور ضمن تاکید بر جامعیت خدمت رسانی اعضای شوراها به عموم مردم حوزه ی انتخابیه خویش، افزود: خدمت به مردم شامل یک دسته، قوم، قبیله، یک خیابان و محله نیست، باید خدمت رسانی به مردم عمومی باشد.

وی با بیان اینکه پیروزی ما در جنگ حاصل قرارگیری و اتحاد شهدا در رنگ ها و قومیت های مختلف است، خطاب به منتخبین اعضای شورا گفت: شما حاصل انتخاب مردمی هستید که احساس تکلیف آن ها برای حضور در حماسه سیاسی 24 خرداد منجربه کسب رای اعتماد شما شد، بنابراین باید با استفاده بهینه از این فرصت، در راه خدمت به مردم تلاش کنید.

شوراها از شتاب زدگی بپرهیزند

فرماندار علی آباد کتول با اشاره به توصیه پرهیز از شتاب زدگی مقام معظم رهبری در آغاز به کار دولت ها گفت: این توصیه در آغاز به کار اعضای شورا برای حفظ این نهاد از آسیب های مختلف نیز صادق است.

گی پور در پایان خطاب به اعزای شورا گفت: شما نماینده سیستم دولتی در بین مردم و نماینده مردم در سیستم دولتی هستید و باید با برنامه ریزی درست، منطقی و حرکت در مسیر قانون موجبات خدمت بهتر به مردم را فراهم نمایید.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مراسم تحلیف اعضای شورای شهرهای علی آباد، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین به دعوت فرماندار در فرمانداری علی آباد کتول و تحلیف اعضای شورای روستاها در دو بخشداری مرکزی و کمالان این شهرستان انجام شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه