تساوي پرگل ذخيره‌هاي پرسپوليس برابر پاس

n00263068-b.jpg - 46.15 کیلو بایتزرین نامه: پرسپوليس در ديداري دوستانه برابر پاس همدان با يک تساوي پرگل متوقف شد.

به گزارش زرین نامه؛ تيم فوتبال پرسپوليس که روز گذشته در هفته نهم ليگ برتر با يک گل از سد گسترش فولاد گذشت امروز با ذخيره‌هاي خود مقابل تيم دسته اولي پاس همدان با نتيجه سه بر سه متوقف شد.

بازيکنان اصلي در بازي شب گذشته پس از ريکاوري و حضور در استخر و سونا، تمرين را ترک کردند.

* رضا حقيقي و اميد عاليشاه با اجازه کادر فني و محمد نوري به دليل مصدوميت در اين تمرين غايب بودند.

* حميد رضا علي‌عسگر با تشخيص کادر فني امروز دويدن دور زمين را آغاز کرد. او به خاطر مصدوميت از ناحيه کتف، دو بازي گذشته پرسپوليس را از دست داده است. همچنين مهرداد پولادي که چند ماه است با آسيب ديدگي دست و پنجه نرم مي‌کند، امروز با حضور در درفشي‌فر وزنه زد.

* ذخيره‌هاي پرسپوليس در نيمه نخست اين بازي با ترکيب عليرضا حقيقي، رضا نورمحمدي، فرشاد قاسمي، محمدرضا خانزاده، ميلاد غريبي، مهرداد کفشگري، مارکو سپانوويچ، غلامرضا رضايي، هادي نوروزي، محمد عباس‌زاده و يونس شاکري به مصاف پاس همدان رفتند. نيمه نخست اين بازي يک _ يک مساوي تمام شد. گل پرسپوليس را يونس شاکري به ثمر رساند و گل پاس همدان هم به اشتباه به وسيله رضا نورمحمدي وارد دروازه عليرضا حقيقي شد.

در نيمه دوم رضا محمدي به جاي عليرضا حقيقي و کمنداني به جاي فرشاد قاسمي وارد زمين شدند. در اين نيمه هم نتيجه تلاش دو تيم تساوي بود. اين بار سهم هر کدام از دو تيم دو گل بود. محمد عباس‌زاده هر دو گل پرسپوليس را به ثمر رساند و براي شاگردان خورشيدي هم شهرودي و لفته حميدي گلزني کردند.

سيد جلال حسيني با حضور در کلينيک باشگاه قصد داشت به وسيله پزشکان احتمال آسيب ديدگي خود را مشخص کند اما او مشکلي ندارد.

نکته جالب توجه بدن سيد جلال حسيني است که رد نيمي از توپ روي پهلويش افتاده است. شوت سنگين مهاجم گسترش فولاد در بازي شب گذشته به پهلوي مدافع پرسپوليس خورد و همين باعث شده که اين رد بر روي بدن اين بازيکن به وجود بيايد.

* کريم باقري که روز گذشته مجددا به اردوي پرسپوليس اضافه شده بود، در اين تمرين حضور داشت و کار بازيکنان پرسپوليس را از نزديک مي‌ديد.

* علي دايي هم با لباس شخصي نظاره‌گر کار شاگردانش بود.

* حدود ۵۰ هوادار اين بازي را از نزديک ديدند.

* پرسپوليس فردا استراحت مي‌کند و تمرين‌هاي خود را براي بازي با سپاهان در هفته دهم ليگ برتر از روز دوشنبه با دو جلسه تمرين صبح و بعدازظهر پيگيري خواهد کرد./ایسنا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه