نصب پرچم متبرک به حرم امام رضا (ع) در میدان سرخواجه گرگان + گزارش تصویری

زرین نامه: در نخستین ساعات طلوع آفتاب یازدهمین روز از ماه ذی‌القعده همزمان با سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی بن موسی الرضا(ع) ، مردم ولایت پرور شهرستان گرگان شاهد برگزاری مراسم نصب پرچم متبرک به حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در در مرکز میدان سرخواجه این شهر بودند.

به گزارش زرین نامه به نقل از استرآباد، در این آئین روحانی و معنوی که با مولودی خوانی از سوی یکی از مداحان اهل بیت همراه بود قشرهای مختلف مردم، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و روحانیت حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه سپاه گرگان در این آئین ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: امروز ما شیعیان این افتخار را داریم که بتوانیم راه و روش آن حضرت را دنبال کنیم و میزبان خوبی برای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) که از این شهر تردد می کنند باشیم.

حجت الاسلام محمود ابری با تاکید بر اینکه دهه کرامت که مصادف با دو میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) است یادآور همه خوبی هاست، گفت: امیدورایم که از خیرات و برکات این ایام بهره مند شویم و راه و روش امامان معصوم که سراسر سعادت و خوشبختی را به همراه دارد گرامی بداریم.

paremamreza

paremamreza3

paremamreza5

paremamreza6

paremamreza7

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه