رژيم امريكا آرزوي تكرار صلح امام حسن (ع) را به گور خواهد برد

سرنوشت تلخ مُرسی نتیجه اعتماد به آمریکاستزرین نامه: رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: صلح امام حسن (ع) مربوط به دوره¬اي بود كه مردمان بي بصيرت دور ولايت را رها كرده و رفتند و سرداراني براي مقاومت در ميدان نبودند. نه ملت با بصيرت و شجاع امروز ايران كه جوانانش پيش ما مي آيند، براي اعزام به جبهه فلسطين اشك مي ريزند و براي شهادت لحظه شماري مي كنند.

به گزارش زرین نامه؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در نشست صميمانه با نفرات برتر كنكور سراسري سال 92 كه در سالن شهيد رضايي نژاد سازمان انرژي اتمي برگزار شد گفت: رؤساي جمهور بيچاره آمريكا و اذناب داخلي آنها 35 سال است كه خواب چيره شدن بر انقلاب اسلامي را مي بينند و هر بار هم هذيان هايي مي گويند كه مصداق همان مَثَل معروف ايراني است كه مي گويد «شتر در خواب بيند پنبه دانه».

سردار نقدي با اشاره به مقصود امام خامنه اي عزيز از واژه نرمش قهرمانانه (در سخنان ديروز در جمع پاسداران) به همراه برخي از عبارات و مضاميني كه قبل و بعد از اين عبارت در مورد دشمن فرمودند اظهار داشت: اين سخنان به قدري واضح است كه براي هيچ فرد خردمندي هيچ جاي ترديدي باقي نمي گذارد كه از ديدگاه معظم له نه تنها مقاومت و ايستادگي در مقابل دشمن و نفي كامل حاكميت امريكا بر جهان با قاطعيت كامل ادامه دارد بلكه روند پيروزي هاي مستمر انقلاب اسلامي بر امريكا در منطقه و در عرصه جهاني ادامه خواهد يافت.

وي با بيان اينكه تجربه و استدلال منطقي نشان مي دهد پيروزي هاي ما تا پيروزي نهايي تداوم خواهد داشت تصريح كرد: اينها همه در بيان ديروز به طور واضح بيان شد. ولي بعضي كساني كه ديروز آقا در بيان خود، آنها را به عنوان واداده و پشيمان ياد فرمودند سعي مي كنند واژه نرمش قهرمانانه را از كل سخنان ديروز ايشان جدا كنند و از آن به عنوان تكرار صلح امام حسن (ع) ياد كنند. اين جماعت سالها پيش در محافل خودشان ضمن توطئه چيني گفتند اگر با انجام فلان كار پشت رهبري را خالي كنيم ايشان هم مجبور است مثل امام حسن(ع) با دشمن صلح كنند كه رهبري همان ايام جواب آنها را خيلي قاطع دادند.

وي سخن مقام معظم ولايت در ديدار با جوانان در مصلّاي بزرگ تهران در ارديبهشت ماه سال 79 را يادآور شده كه فرمودند: من به شما عرض كنم كه امروز دشمن قادر نيست. امروز به بركت ملتِ هوشياري مثل ملت ايران، به بركت افكار برانگيخته اي مثل افكار ملت ايران، به بركت انقلاب بزرگي مثل انقلاب اسلامي ايران، نه امريكا و نه بزرگتر از امريكا- اگر در قدرتهاي مادّي باشد- قادر نيستند حادثه اي مثل حادثه صلح امام حسن (ع) را بر دنياي اسلام تحميل كنند. اين جا اگر دشمن زياد فشار بياورد، حادثه كربلا اتّفاق خواهد افتاد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين به عدم سوء نيت كساني كه برداشت غلط از مواضع روز گذشته ولايت دارند اشاره نموده و خاطر نشان كرد: اين افراد خوب است به پس و پيش كلام هم نگاهي بياندازند و اگر غرضي دارند هم بدانند كه با اين خيال هاي واهي نمي توانند دل خوش كنند؛ هرچند صلح امام حسن (ع) يك اقدام مقدس، هوشمندانه و الهي است و به آن افتخار مي كنيم ولي آن مورد مربوط به روزگاري است كه مردم دور و بر ولايت را به خاطر بي بصيرتي رها كردند و سرداري براي مقاومت نمانده بود، نه براي مردم قهرمان، دلاور و بصير ايران كه با همه وجود در صحنه اند و هر جوان بسيجي شان سرداري پا به ركاب براي فتوحات بزرگ است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به تفاوت ملت امروز ايران و مردم كوفه در زمان امام حسن (ع) بيان كرد: مردمي كه جوانانش پيش ما مي آيند و براي اعزام به جبهه هاي دفاع از فلسطين التماس كرده و اشك مي ريزند و براي شهادت لحظه شماري مي كنند چه شباهتي به مردم كوفه در زمان امام حسن (ع) دارند. ملتي كه وقتي شهيد احمدي روشن را ترور مي كنند جوانانش صف بسته و براي تغيير رشته خود به رشته هسته اي ثبت نام مي كنند چه نسبتي با ملت واداده ي آن روز دارند.

وي آمادگي جوانان بسيجي و حزب اللهي را در سراسر جهان يادآور شده و ادامه داد: امروز ملت قهرمان و بصير ايران هر جوان بسيجي اش يك سردار بزرگ براي دفاع از ولايت و پيشبرد انقلاب است و مي تواند فتوحات بزرگي را ميدان داري كند كه كافي است امام خامنه اي لب تر كند تا ببينند جوانان حزب اللهي ايراني، عراقي، لبناني و سوري چگونه طومار صهيونيسم را در هم خواهد پيچيد.

سردار نقدي در پايان سخنان خود با بيان اينكه رژيم امريكا آرزوي تكرار صلح امام حسن (ع) را به گور خواهد برد اظهار داشت: وقتي امريكا و اذنابش از يك سخنراني كوبنده، انقلابي و سراسر ضد امريكايي و همچنين اميد بخش و مقتدرانه با توسل به يك واژه اين طور برداشت مي كنند، مي توان به عمق شكست آنان از انقلاب اسلامي پي برد. امريكا و اذنابش بدانند تا اين ملت هوشيار و فداكار هستند هيچ تحريم و تهديدي نمي تواند آنها را خسته كرده و از ميدان خارج كند.

گفتني است نفرات برتر كنكور سراسري سال 92 صبح امروز ضمن بازديد از راكتور تحقيقاتي تهران و آزمايشگاه هاي راديو داروها در سازمان انرژي اتمي از نزديك با برخي فعاليت ها و دستاورد هاي دانشمندان هسته اي كشورمان آشنا شدند./بسیج

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه