ساخت خانه‎ای برای یک نابینا توسط جهادگران گلستانی

زرین نامه: دانشجویان جهادگر گلستانی در اقدامی خداپسندانه، برای یک مستمند نابینا در روستای سیجان گالیکش خانه‎ای از محبت بنا کردند.

به گزارش زرین نامه به نقل از ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان، سفیران کار و تلاش در اقدامی جهادی، خشت‎هایی از عشق و محبت را برای عمو تیمور که خادم و موذن مسجد روستای سیجان است روی هم گذاشته و سرپناهی ایمن بنا کردند.

دانشجویان خدمت‎رسان بی‌سرو‌صدا در تداوم رسالت شهدا پا به مناطق محروم می‎گذارند و هرکدام با توجه به تخصص و استعدادی که دارند قدمی خیر برمی‎دارند و تابستان گرم زندگی در کنار محرومان را تجربه می‎کنند.

تیمور سیجانی 60 ساله خادم و موذن مسجد روستای سیجان گالیکش بوده و همسرش نیز ناشنوا و دارای دو فرزند است.

عمو تیمور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سقف خانه‎ام زمستان سال 1390 ریزش کرد به طوری که با مشقت آنجا زندگی می‎کردیم اما با برکت حضور و ورود دانشجویان جهادی شهریور سال 1391 استارت ساخت منزل مسکونی برای ما زده شد.

وی افزود: تصویر دانشجویان کلنگ به دست که در حال ساخت منزل من بودند، برایم تداعی‎کننده دوران دفاع مقدس و شهدای آن زمان بود و با دیدن تصویر جوانان مخلص خدا را شاکر هستم.

یک باب منزل مسکونی ذکر شده به همت گروه جهادی دانشگاه غیرانتفاعی لامعی گرگان با متراژ 80 متر، دو خوابه و دارای سرویس بهداشتی بنا شد.

احمد ناصری‎منش سرگروه جهادی منتظران ظهور غیرانتفاعی لامعی گرگان در این خصوص گفت: هزینه‎های ساخت این منزل مسکونی از سوی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان و بخشی نیز با کمک خیرین و ادارات استانی تأمین شد.

وی افزود: برق‎کشی و لوله‎کشی ساختمان توسط جهادگران دانشجو انجام شد.

وی تصریح کرد: گروه منتظران ظهور در سال 1390 برای اولین بار روستای سیجان هجرت کرد و قبل از این هیچ گروه جهادی به سیجان نیامده بود.

ناصری‎منش گفت: در مرحله شناسایی روستا، با خانواده تیمور سیجانی مواجه شدیم و با مشاهده منزل مخروبه وی، بر آن شدیم در اقدامی جهادی منزل مسکونی برای خانواده‎اش بنا کنیم.

وی تاکید کرد: در راستای وحدت شیعه سنی ما در گروه خود از چند دانشجوی اهل تسنن نیز استفاده کردیم که رابطه خوبی با هم داشتیم و جهادگران داوطلب و فعالی بودند.

منزل تیمور سیجانی با حضور محمدحسین بابایی فرمانده سپاه نینوا گلستان و لشکر بلوکی مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولان شهرستانی در اوایل شهریورماه افتتاح شد و کام عمو تیمور و خانواده‎اش به برکت اردوهای جهادی شیرین شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه