سنگ بزرگ بر سر راه مردم خاک پیرزن

زرین نامه: سنگی بزرگ به ابعاد سه در چهار متر با گذشت بیش از یکسال هنوز در وسط خیابان اصلی روستای خاک پیرزن علی آبادکتول رها شده است.

به گزارش زرین نامه، این سنگ بزرگ سال گذشته بر اثر بارندگیهای شدید با لغزش از کوه در وسط خیابان اصلی محل جای گرفت و همچنان پیش پای اهالی روستا مانده است.

به گفته روستاییان، بارها از مسئولان خواسته شد برای انفجار، خرد کردن و سپس انتقال این سنگ بزرگ از خیابان وسط محل اقدام شود که تاکنون این پیگیریها نتیجه نداده است.

بخشدار مرکزی علی آبادکتول با اشاره به بازدید از این سنگ بزرگ گفت: این سنگ سال گذشته بر اثر بارشها باران و برف از کوه جدا شد و درست وسط خیابان اصلی روستا جای گرفته است.

اسماعیل غیجی اظهار داشت: علیرغم تاکید بر جابجایی این مانع بزرگ، اما هیچ دستگاهی حاضر نشد مسئولیت جابجایی را قبول کند.

وی عنوان کرد: مردم روستای خاک پیرزن به هنگام رفت و آمد با ترس و لرز عبور می کنند و نیاز است برای برداشتن این مانع بزرگ دستگاهها همکاری کنند.

در عین حال جمعی از اهالی روستا با بیان اینکه تا اتفاق ناگواری با وجود مانع و سنگ بزرگ برای اهالی رخ نداده، لازم است تا برای جابجایی و شکستن آن اقدام شود.

روستای کوهستانی خاک پیرزن در دهنه زرین گل و در 30 کیلومتری جنوب شرقی علی آبادکتول واقع شده است و 200 نفر سکنه دائمی دارد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه