اجرای بیش از 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در علی آباد کتول

زرین نامه: فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول از اجرای 100 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی اصغر قربانپور در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اعلام این خبر گفت: افتتاح سوله صالین در روستای رحمت آباد و برگزاری یادواره شهدا یکی از برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی ضمن تاکید بر وظیفه مهم و خطیر ما در نشر ارزش ها و آرمان های امام و شهدا اظهار داشت: امروز باید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس جانفشانی ها، دلاومردی ها و ایثار شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم.


قربانپور دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رژه حماسی نیروهای مسلح را از برنامه های متنوع هفته گرامیداشت دفاع مقدس در بین رده های مقاومت عنوان کرد و افزود: رژه نیروهای مسلح در روز اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور دو شهرستان آق قلا و رامیان و گردان های بیت المقدس، امام حسین، عاشورا و جمعی از بسیجیان رده های مقاومت با هدف نمایش بخشی از قدرت نظامی نیروهای مسلح و بسیجیان به جهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول افزود: برگزاری نمایشگاه با موضوع جنگ و دفاع مقدس، افتتاح پروژه هایی نظیر خانه عالم با هدف محرومیت زدایی، برگزاری کارگاه های آموزشی و مسابقات ورزشی نیز از برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان علی آباد کتول است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه