آغاز سال تحصیلی 92- 93  برای 21 هزار دانش آموز شهرستان علی آباد کتول

زرین نامه: 21 هزار دانش آموز شهرستان علی آباد کتول سال تحصیلی 92-93 را با استقبال مدیریت آموزش و پرورش، معلمان و دیگر مسئولین این شهرستان در 201 فضای آموزشی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابراهیم احمدی معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول در مراسم استقبال از دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی 92- 93 که به صورت متمرکز در مدرسه فاطمه الزهرا شهر فاضل آباد برگزار شد، ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برای موفقیت در زندگی باید به توصیه های پدر، مادر و معلمان به عنوان نزدیک ترین و دلسوزترین اشخاص در تعلیم و تربیت انسان توجه و عمل کنیم.

وی اظهار داشت: معلمان دلسوز و پایبند به اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی زمینه اوج گیری دانش آموزان در قله های متعالی علم و ایمان را فراهم می سازند.

محمد پیری رییس آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول نیز ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و تبریک این ایام بیان داشت: ارتقاء صلاحیت های حرفه ای و توانمندی های معلمان، کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و تربیتی، افزایش میزان مهارت های اخلاقی و دینی دانش آموزان جزو برنامه ها و الویت های اساسی ما در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش اظهار داشت: این سه اصل جزو وظایف دانش آموزان با توجه به نیازمندی آینده کشور به انسان های معنوی، علمی، مهارتی و انسان های با نشاط است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه