حاجیلری : اقتدار امروز ایران مدیون ایثار رزمندگان دفاع مقدس است

زرین نامه: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول گفت: ثبات و اقتدار فعلی کشورمان مدیون ایثار و از جان گذشتگی رزمندگانی است که با خدا معامله کرده اند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رضا حاجیلری در دیدار اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر علی آباد کتول با جانبازان مرکز توانبخشی امام علی (ع) شهرستان ساری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به همه جانبازان، اظهار داشت: زرمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس یا به تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به مقام شهادت رسیده و در جوار قرب الهی آرام گرفته اند و یا به درجه جانبازان نایل شده اند.

وی رشادت های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی را نمایانگر اقتدار و بزرگی ایران اسلامی به جهان دانسته، خاطر نشان کرد: سرکشی و دیدار از جانبازان عزیز کوچکترین وظیفه ما در قبال رشادت ها و از جان گذشتگی های آن ها است.

در ادامه ی این دیدار هر کدام از جانبازان ضمن تشکر از حضور اعضای جمعیت هلال احمر در این مرکز توانبخشی، به مرور خاطرات دوران دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش زرین نامه؛ این دیدار به مناسبت هفته دفاع مقدس با جانبازان مرکز توانبخشی ضایعه نخاعی امام علی (ع) شهرستان ساری انجام شد.


 

 

 


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه