دشمن با جنگ شیعه و سنی به میدان آمده است

زرین نامه: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امروز دشمن به صورت آشکارا جنگ بین شیعه و سنی به راه انداخته و در مصر و سوریه به صورت علنی و با کمک گروه‎های تکفیری و سلفی به کشتار مسلمانان می‎پردازد.

به گزارش زرین نامه؛ محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: بهشت درب‎های متعددی دارد که یکی از آنها جهاد است.

وی ادامه داد: خوشا به حال آنان که در در نیم قرن اخیر با انتخاب مسیر جهاد در مسیر اولیای خاص خداوند قرار گرفتند.

بابایی افزود: در نیم قرن اخیر بسیاری از افراد در این راه قبول شدند و برخی منتظرند و برخی هم مردود شده‎اند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: قبول‌شدگان این راه شهدا و ایثارگران و جانبازانی هستند که در راه سعادت و برافراشته شدن پرچم اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و امروز سعادتمند و با افتخار نزد پروردگار رو سفید هستند.

بابایی ابراز داشت: افراد منتظر کسانی هستند که امروز در حسرت هستند که ای‎کاش در آن زمان بودند و همانند رزمندگان و شهدای راه انقلاب اسلامی جهاد می‎کردند و از اسلام و مظلوم در برابر ظالم و مستکبر قیام می‎کردند.

وی ادامه داد: اما در این بین بسیاری افرادی بوده‎اند که ایثار کرده‎اند، جانباز و مجروح شدند و سابقه بسیاری در راه پیروزی انقلاب و دفاع مقدس دارند اما با گذشت زمان در مقابل مجاهدان راه خدا قرار گرفتند و هوای نفس و قدرت‌طلبی آنها را مردود کرده است.

کشتار آشکارای آمریکا در سوریه به نام اسلام

فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: این مراسم‎ها و جلسات برای این است که به یاد آوریم و تذکر دهیم که دشمن هزاران نقشه و دام را برای شکار و از بین بردن مومن و مسلمان در مسیر راه قرار داده است و صدام یکی از آن هزاران طرح و نقشه بوده است.

بابایی گفت: امروز دشمن همان دشمن قبل نیست بلکه سرسخت‎تر و کینه‎توزتر شده و در حال طراحی نقشه‎های گوناگون است.

وی یکی از نقشه‎های دشمن را تخریب روح وحدت در بین مردم و مسلمانان دانست و افزود: در حال حاضر امروز دشمن به صورت آشکارا جنگ بین شیعه و سنی راه انداخته و در مصر و سوریه به صورت علنی و با کمک گروه‎های تکفیری و سلفی به کشتار مسلمانان می‎پردازد.

بابایی گفت: مسلمانی که شهادتین را می‎خواند به هیچ وجه دست به کشتار کودکی در مقابل چشمان مادرش نمی‎زند اما در سوریه امروز به نام اسلام و مسلمان این کار را می‎کنند و لعنت به آن کسی که به نام اسلام و مسلمانی دست به کشتار انسان‎ها می‎زند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه