حضور دو بازیکن در تیم ملی نشان از توانایی والیبال گنبدکاووس است

زرین نامه: رییس هیات والیبال شهرستان گنبدکاووس گفت: حضور دو بازیکن گنبدی در تیم ملی نوجوانان کشورنشان دهنده توانایی والیبال این شهر است.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، ˈ نورمحمد کوچکی ˈ روز شنبه افزود: این دو بازیکن به نامهای ˈهادی سید نیازˈ و ˈشاهین شهروزˈ در تیم ملی والیبال نوجوانان کشور بازی می کنند.

وی گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سال 86 توانست در مکزیک با حضور 4 بازیکن گنبدی مقام قهرمانی جهان را از آن خود کند و امروز هم حضور 2 بازیکن از این شهر در تیم ملی نوجوانان تداعی کننده آن سالها برای والیبال گنبدکاووس است.

به گفته وی، این دو بازیکن سال گذشته در تیم جوانان و نوجوانان هاوش عضویت داشتند و با درخشش خود نشان دادند والیبال گنبدی همچون چشمه جوشان والیبال و بازیکن سازی است که هیچگاه خشک نمی شود و امروز هم در کنار درخشش فرهاد قائمی در تیم ملی بزرگسالان ایران شاهد حضور دو گنبدی در تیم ملی نوجوانان هستیم.

او افزود: والیبال این شهر برای رشد بیشتر و نیز خدمت به والیبال ایران نیازمند توجه بیشتر و تجهیز به امکانات زیرساختی برای رشد و پرورش استعدادهای والیبال است.

کوچکی، خواستار احداث خانه والیبال گنبدکاووس از سوی مسوولان ورزشی شد.

پروژه خانه والیبال گنبدکاووس یکی از بزرگترین پروژه های تخصصی والیبال کشور محسوب می شود قرار است در زمینی به مساحت سه هزار و 200 متر مربع و با اعتبار بالغ بر 28 میلیارد ریال جنب سان المپیک احداث شود برای این مجموعه دو سالن تخصصی آموزشی والیبال آقایان و بانوان پیش بینی شده است.

فاز مطالعاتی این پروژه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از محل دارایی های سرمایه ای استانی در مرداد امسال به اتمام رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با حضور 2 بازیکن گنبدی روز گذشته مقام قهرمانی نوجوانان آسیا و جواز حضور در رقابتهای جام جهانی نوجوانان را بدست آورد./ایرنا

رقابتهای والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی تهران برگزار شد.