شکست دشمن همواره در گرو همدلی و ولایتمداری ایرانیان است

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: دشمن علیرغم تلاش های زیاد هیچگاه موفق به پیروزی بر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران نشد چرا که مردم ایران اسلامی همیشه با همدلی و ولایتمداری پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرهنگ علی اصغر قربانپور در جمع مردم شهرستان علی آباد کتول در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: کشور عزیزمان ایران، چندین بار مورد جنگ و حمله دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به تغییر ادبیات و عناوین حملات دشمن به ایران گفت: جنگ منافقین و ترور 17 هزار نفر از نخبگان و مسئولین کشور، جنگ کردستان به بهانه استقلال کردستان، جنگ تحمیلی به سرکردگی صدام و همراهی کشورهای دیگر در طول 8 سال دفاع مقدس با صدام از جنگ ها و حملات دشمن در طول پیروزی انقلاب بوده است.

قربانپور چهارمین جنگ را جنگ نرم عنوان کرد و افزود: توطئه های ریز و درشت دشمن تا امروز با هوشیاری و بصیرت ملت ایران بر ملا شد و دشمن با جنگ هسته ای و جنگ اقتصادی و اعمال فشار بر مردم در پیشروی خواسته های شوم خود نشد.

فرمانده سپاه علی آباد کتول خاطر نشان کرد: رهبری امام خامنه ای و همدلی و ولایتمداری ملت ایران رمز پیروزی ایران و موجب عدم تحقق نقشه های پلید دشمن می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه