دستگیری 3 شکارچی متخلف در مناطق جنگلی علی آباد کتول

زرین نامه: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان علی آباد کتول از دستگیری سه شکارچی متخلف به همراه سلاح در طول هفته گذشته خبر داد.

علی بیانی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: یک شکارچی متخلف روز گذشته درحال مبادرت به شکار یک راس مرال در منطقه جنگلی مایان دهنه ی محمدآباد کتول دستگیر شد.

وی با اشاره به فصل گاوبانگی از 15 شهریور تا 15 مهرماه اظهار داشت: مرال ها در این فصل به تولید مثل می پردازند که شکار آن ها کاری ناشایسته است.

بیانی افزود: این شکارچی متخلف همراه با یک قبضه سلاح دو لول، توسط یگان حفاظت محیط زیست این اداره دستگیر و جهت پیگیری به مراجع قضایی تحویل شد.

رییس حفاضت محیط زیست علی آباد کتول تصریح کرد: یک قبضه سلاح پنج تیر به همراه 20 عدد فشنگ در منطقه جنگلی سیاه رودبار دهنه ی زرین گل از یک شکارچی متخلف اهل زاهدان نیز در طول هفته گذشته کشف و ضبط شد.

وی گفت: یک نفرشکارچی متخلف همراه با یک قبضه سلاح تک لول در ارتفاعات کوهستانی جنگل های ابر دهنه ی زرین گل نیز در این هفته دستگیر و جهت اعمال حکم تخلف به مراجع قضایی تحویل شد.

تحویل یک قطعه بوتیمار کوچک و یک بهله دلیجه به محیط زیست

رییس حفاضت محیط زیست علی آباد کتول در ادامه از تحویل یک قطعه بوتیمار کوچک و یک بهله دلیجه توسط دو همیار محیط زیست به این اداره خبر داد و گفت: در طی سالجاری این سی و یکمین گونه تحویلی به اداره حفاظت محیط زیست است و از همیاران نیز تاکنون به نوعی تقدیر شده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه