زنگ ها برای خلق حماسه مهر در علی آبادکتول به صدا در آمدند+ گزارش تصویری

زرین نامه: زنگ مدارس علی آباد کتول برای خلق حماسه ای از جنس مهر و مهربانی در حمایت از دانش آموزان نیازمند و علاقه مند به تحصیل به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در زنگ عاطفه ها معاون فرماندار علی آباد کتول به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان به یاد دوران مدرسه خویش به دبستان میرفندرسکی آمده و زنگ عاطفه ها را همراه با دانش آموزان این مدرسه نواختند.

حجت الاسلام مهدی فاطمی منش کارشناس علوم دینی مانند همیشه در جمع دانش آموزان خود را در اوج کودکانه دانش آموزان ابتدایی این مدرسه به کودکی سپرده و داستانی با موضوع دلایل اهمیت کمک به دیگران و تاثیر آن بر شخص کمک کننده بیان نمود.

در ادامه محمد پیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول نیز به بیان نکاتی در خصوص اهمیت کمک به دیگران بیان داشت و افزود: برای موفقیت و داشتن جامعه ای زیبا و عاری از فقر باید به هم نوعان خویش کمک کنیم.

وی افزود: کمک به دیگران ایجاد احساسی خوش در انسان است که از طریق همراهی با مردم و تقسیم شادی هایمان با آن ها فراهم می شود.

دانش آموزان نیز در حاشیه این مراسم به نقاشی با موضوع جشن عاطفه ها پرداختند.

به گزارش زرین نامه، جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور، در کلیه مدارس شهرستان علی آباد کتول نواخته شد و دانش آموزان کمک های نقدی و غیر نقدی خویش به هم نوعان را به صندوق های کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان انداختند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه