توضیحات نوروزی به توافق شبانه 4 نماینده اصولگرا با آیت الله نورمفیدی برای گزینه استانداری

http://www.zarinnameh.ir/cache/plg_jdvthumbs/thumb178-027eac972628f1225d99e7ca423855ed.jpgزرین نامه: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار زرین نامه مبنی بر نشست شب گذشته و  توافق 4 نماینده اصولگرا با آیت الله نورمفیدی برای گزینه استانداری گلستان گفت: نگاه و هدف ما رشد و توسعه استان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص احتمال حذف یا کمرنگ شدن نیروهای ارزشی استان و انتخاب صادقلو معروف به چهره ای اصلاح طلب تندرو در دولت اعتدالگرای روحانی، گفت: نگاه ما رشد و توسعه ی استان در بخش های گردشگری، اقتصاد، صنعت، تولیدات و اشتغالزایی است.

نوروزی در پاسخ به علت عدم انتخاب نیروهای اعتدالگرا نیز بیان داشت: مهندس احمد مجیدی از گزینه های دیگر برای استانداری گلستان بود که با توجه به تاکید نمایندگان بر انتخاب استاندار بومی، مجیدی حذف و حسن صادقلو به عنوان گزینه استانداری گلستان مطرح شد.

وی با اشاره به فعالیت ها و سوابق اجرایی صادقلو افزود: حسن صادقلو به عنوان چهره ای شناخته شده در کشور و استان و نزدیکی تفکرات وی با هیئت وزیران دولت، گزینه ای مناسب برای استانداری گلستان است.

نوروزی در پاسخ به دلیل عدم حضور سایر نمایندگان در نشست شب گذشته نیز بیان داشت: من دبیر مجمع نمایندگان نیستم و نمی توانم پاسخگوی این پرسش باشم.

نماینده مردم علی آباد کتول در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: آیت الله نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه یکی از پتانسیل های استان است که شب گذشته جهت بررسی گزینه های استانداری گلستان تصمیم به مشورت با ایشان را گرفتیم.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه