رسالت شهرداری خدمت رسانی به مردم است

زرین نامه: سید مجتبی شریعتی به عنوان شهردار جدید شهر علی آباد کتول انتخاب و با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، دادبود معاون عمرانی استانداری، کی پور فرماندار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین علی آباد کتول معارفه شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ نماینده خبرگان رهبری در مراسم تودیع و معارفه شهردار علی آباد کتول گفت: یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و جامعه است و از دیدگاه مکتب حیاتبخش اهل بیت علیهم السلام خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی افزود: یک دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد و خدمتی را به بشر ارائه کند.

فرماندار علی آباد کتول با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم از شهرداری ها به سبب عملکرد  گفت: خدمت رسانی صادقانه همراه با امانت داری و دفاع از حقوق مردم باید سرلوحه ی کاری شهرداری قرار گیرد.

علی اکبر کی پور افزود: از 4 شهر علی آباد کتول یک شهر دارای شهردار شده است وتکلیف مابقی شهرها توسط شورا ها مشخص گردد.

به گزارش زرین نامه: در ادامه سید مجتبی شریعتی به عنوان شهردار جدید علی آباد کتول معرفی و از خدمات موسوی شهردار قبلی تقدیرشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه