تنها اداره ای که برای استاندار جدید گلستان بنر تبریک نوشت

زرین نامه: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان تنها اداره کلی است که اقدام به نصب بنر تبریک برای استاندار جدید گلستان کرده اما آنقدر با عجله این کار را انجام داد که زیرنویس آن را اشتباه نوشت تا مجبور بشود ان را پایین بکشد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ بعد از انتخاب صادقلو به عنوان استاندار جدید گلستان به تبع مردم استان و سایر ادارات و نهادها از این تغییر مدیریتی شادمان بوده و به دنبال تحقق وعده ها و مطالبات مردمی هستند.

اما در این بین اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان از همان زمان ورود صادقلو به گرگان با تهیه تشریفات خاص سعی کرده خود را هر چه بیشتر به صادقلو نزدیک کند.

در راستای این نزدیکی این اداره کل به مجامع و انجمن های تحت پوشش خود مانند هتل داران، پانسیون ها و شرکت های گردشگری گفته که بنر تبریکی برای استاندار جدید با زیرنویس خودشان بنویسند و آن را ورودی استانداری نصب کنند.

اما سرنوشت تنها بنر تبریک اداری صادقلو تا کنون، عمری به درازای چند ساعت داشت چرا که با نهایت تعجب اشتباها زیرنویس بنر را اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان نوشتند تا عباسی مدیر کل اداره دستور دهد که بنر را جمع کنند.

بنظر شما استاندار جدید گلستان در این صحنه به عباسی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان چه می گوید؟

1392071615002365_PhotoL.jpg - 24.10 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه