اجرای مانور سراسری زلزله درعلی آباد کتول

زرین نامه: به مناسبت هفته ی کاهش اثرات و بلایای طبیعی، مانور سراسری زلزله به صورت متمرکز در مدرسه دخترانه نمونه دولتی فرهنگ علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این مانور با اشاره به اینکه کشور ما همیشه شاهد رویداد زلزله است، گفت: باید در زمینه کاهش و جلوگیری از اثرات و آسیب های آن به مردم در سراسر کشور آموزش های لازم داده شود.

وی افزود: انجام این گونه مانورها موجب آشنایی دانش آموزان عزیز با فنون و مهارتهای لازم، درجهت حفاظت از جان خود و خانواده در مواقع بروز حادثه می شود.

در اين برنامه با به صدا در آمدن آژير آمبولانس و خودرو آتش نشاني، دانش آموزان با رعايت اصول ايمني در محل هاي امن ساختمان قرار گرفتند و سپس با خونسردي از ساختمان بيرون آمدند و مصدومين فرضي حادثه را به محل بيمارستان انتقال دادند.

مصدومین فرضی توسط پزشكان كه از دانش آموزان بودند، مورد مداوا قرار گرفتند و گروه آتش نشاني با همكاري دانش آموزان آتش تهيه شده را خاموش كرد.

به گزارش زرین نامه؛ این مانور با حضور فرماندار علی آباد کتول، مدیریت آموزش و پرورش، شهردار و رییس اداره گاز شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه