برگزاری اولین کارگاه ارتقاء توانمندی های مددکاران اورژانس اجتماعی در علی آباد کتول

زرین نامه: اولین کارگاه ارتقاء توانمندی ها و مهارت های مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی با حضور مددکاران شرق استان در اداره بهزیستی علی آباد کتول برگزار شد.

سید حسن میرفندرسکی جانشین معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: این کارگاه با هدف افزایش آگاهی و توانمندی های فردی، خانوادگی و اجتماعی مددکاران شاغل در اورژانس های اجتماعی و توان افزایی در مسیر حرفه شغلی آن ها برگزار شده است.

راه اندازی 3 اورژانس اجتماعی در گلستان تا پایان سال

کارشناس مسئول دفتر آسیب های اجتماعی اداره کل بهزیستی گلستان نیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اورژانس اجتماعی از سال 78 در مرکز استان و از سال 86 در شهرستان های گنبد، آزادشهر، کلاله، مینودشت، علی آبادکتول، کردکوی و بندرگز راه اندازی شد.

مریم معصومی با بیان اینکه در حال حاضر 8 اورژانس اجتماعی در استان فعال است، اظهار داشت: تا پایان سال 3 اورژانس اجتماعی دیگر در شهرستان های رامیان، بندرترکمن و مراوه تپه راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: فعالیت اورژانس اجتماعی خدمات دهی به افراد مبتلا به بحران های اجتماعی، فردی و خانوادگی به دلایل فشارهای روحی، مشکلات اجتماعی و اقتصادی است.

معصومی خاطر نشان کرد: شهروندان در هر نقطه می توانند از طریق شماره 123 در مسائل فرار از منزل، مشکلات حاد خانوادگی، طلاق، کودکان خیابانی، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی، افرادی که اقدام خودکشی می کنند، کودک آزاری و همسرآزاری و هر مشکل اجتماعی دیگر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره گیری نمایند.

مسئول دفتر آسیب های اجتماعی استان افزود: اورژانس اجتماعی نیز در پاسخ به این شهروندان به آن ها به صورت تلفنی مشاوره می دهد و درصورت نیاز به مداخله حضوری جهت حل مشکل، در محل حاضر می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه