انتخاب یکطرفه مدیران نباید نارضایتی‏های گذشته را تکرار کند

زرین نامه: نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلسگفت: انتخاب یکطرفه مدیران نباید نارضایتی‏های گذشته را تکرار کند.

به گزارش زرین نامه؛ عیسی امامی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: این نوع نگرش یک حرکت جدید و ظرفیت مناسب برای توسعه استان گلستان ایجاد می‏کند.

وی خاطرنشان کرد: چنین بحث‏هایی در مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با حسن صادقلو قبل از معرفی وی به وزارت کشور و هیئت دولت صورت گرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مقرر شد در فضای تعامل با نمایندگان استان، مدیران ارزشی و اعتقادی که دلسوز نظام و توسعه استان گلستان هستند انتخاب شوند.

امامی با اشاره به لزوم برنامه‏محوری استاندار جدید و مدیران همکار وی اظهار داشت: صادقلو در اسرع وقت نسبت به بازشناسی جامع از وضعیت استان اقدام کند.

وی ادامه داد: استاندار جدید گلستان ارائه اطلاعات لازم و شفاف از وضعیت استان را در دستورکار خود قرار داده و از روند گذشته که آمار و اطلاعات درست نبودند و با واقعیت اختلافات فاحشی داشتند، پرهیز کند.

نتوانستیم به موازات استعدادها و ظرفیت‏ها به بهره‏ وری برسیم

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه در سال‏های گذشته نتوانستیم از استعدادها و ظرفیت‏های استان گلستان بهره‏برداری کرده و به موازات آنها به بهره‏وری برسیم.

امامی تأکید کرد: شاخص‏های توسعه استان گلستان مناسب نیست و در مقایسه با سایر استان‏ها فاصله معناداری دارد.

وی تصریح کرد: منشاء اصلی چنین وضعیتی فقدان برنامه جامع، روشن و قاطع منطبق بر اسناد بالادستی نظام و برنامه‏ها و دستور کارهای دولت و مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید شاخص‏هایی که مسیر توسعه استان را هموار کرده و گلستان را در ان زمینه به رتبه اول کشور ارتقاء می‏دهند شناسایی و نسبت به تقویت آنها اقدام شود.

امامی، توجه به سند چشم‏انداز 20 ساله کشور را ضروری دانست و افزود: شناخت دقیق وضعیت استان و شفافیت‏سازی نسبت به آنها نخستین نکته‏ای است که باید مورد توجه قرار گیرد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه