جمع‎آوری بیش از 33 میلیارد ریال نذورات مردمی در گلستان

زرین نامه: معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان از جمع‎آوری بیش از 33 میلیارد و 163 میلیون ریال نذورات مردمی در عید قربان سال جاری تا به امروز خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ اسدالله بابازاده اظهار داشت: تا به امروز و با توجه به آمار اولیه بیش از 33 میلیارد و 163 میون ریال نذورات مردمی استان گلستان در ماه رمضان سال جاری توسط پایگاه‎های کمیته امداد امام خمینی استان گلستان جمع‎آوری شده است.

وی ادامه داد: از این میزان بیش از 192 میلیون ریال به صورت نقدی، 2 میلیارد و 370 میلیون یال پوست، چهار میلیون و 500 هزار ریال دام زنده و 17 میلیارد و 910 ملیون ریال ریال گوشت زنده است.

افزایش 27 درصدی نذورات نسبت به کل نذورات سال گذشته

بابازاده تاکید کرد: این نذورات توسط پایگاه‎های سیار کمیته امداد گلستان، شبکه‎های مردمی و با مشارکت طرح‎های مسجد محوری جمع‎آوری شده است.

وی افزود: در طرح مسجد محوری نیز 12 میلیارد و 685 میلیون ریال نذورات جمع شده است.

بابا‌زاده متذکر شد: این آمارها اولیه است و با توجه به اینکه طرح مسجد محوری 11 شهرستان هنوز اعلام نشده پیش‎بینی می‎شود با جمع‎آوری آمار این شهرستان‎ها میزان جمع‎آوری نذورات به میزان قابل توجهی افزایش داشته باشد.

وی اضافه کرد: میزان جمع‎آوری نذورات تا به امروز نسبت به میزان جمع‎آوری کل نذورات سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است که به طور طبیعی این میزان تا پایان ارسال آمار نهایی بیشتر نیز خواهد شد.

افزایش 42 درصدی جمع‎آوری کمک در جشن‎ عاطفه‎های امسال

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: هم‎چنین بر اساس آخرین آمار، جمع‎آوری کمک‎های مردمی در جشن‎ عاطفه‎های سال جاری 3 میلیارد و 130 میلیون ریال بوده است.

بابازاده ادامه داد: در پایگاه‎های سیار کمیته امداد امام خمینی گلستان مبلغ یک میلیارد و 306 میلیون ریال، شوراها، دهیاری‎ها و پایگاه‎های بسیج 125 میلیون ریال جمع‎آوری شده است.

وی افزود: در آموزش‎و‎پرورش نیز یک‌میلیارد و 619 میلیون ریال جمع‎آوری شده و سهم تعهدات نیز 62 میلیون ریال بوده است.

بابازاده اضافه کرد: در طرح مسجد محوری نیز 15 میلیون ریال کمک‎های مردمی جمع‎آوری شده که در طرح مسجد محوری و در سطح مدارس، کمک‎هایی که جمع‎آوری شده توسط آموزش و پرورش و هیئت امنای‌های مدرسه و مسجد بین دانش‎آموزان نیازمند در مدرسه و محله توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان در پایان ابراز داشت: میزان کمک‎های مردمی در جشن عاطفه‎های سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه