گلستان هفته آینده میزبان اجلاس پیرغلامان حسینی

زرین نامه: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از مردم ولایتمدار خواست تا در استقبال کاروان یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی باشکوه ظاهر شوند و گفت: استان گلستان هفته آینده میزبان یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در همایش رهروان ولایت که با محوریت بصیرت‎افزایی روحانیون و تبیین مسائل سیاسی در گرگان برگزار شد اظهار داشت: مهمانان این اجلاس بخشی از سراسر استان‎ها و بخشی نیز از کشورهای اسلامی وارد گلستان می‎شوند و چندین برنامه در استان خواهند داشت.

وی حضور مردم ولایتمدار گلستان را در عظمت بخشیدن به مراسم سیدالشهدا در استقبال از کاروان حسینی ضروری خواند و تصریح کرد: کاروان اجلاس حسینی با حضور در گلزار شهدا و امامزاده عبدالله (ع) گرگان برنامه‎های خود را آغاز می‎کند.

حضور گسترده مردم می‎تواند عظمت و شکوه مراسم را دوچندان کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تعداد مهمانان این مراسم را 650 نفر اعلام کرد و بیان داشت: مراسم اختتامیه اجلاس حسینی در مصلی پیش‎بینی شده که حضور گسترده مردم می‌تواند عظمت و شکوه مراسم را دوچندان کند.

ولی‎نژاد ادامه داد: برگزاری یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی مقدمه‎ای برای برگزاری برنامه‎های محرم است که برنامه‌های متنوعی در این اجلاس پیش‎بینی شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این بوده که بایدها بماند و نبایدها حذف شود که تبلیغ و ترویج در این زمینه سبب شده تا شرایط خوبی در جامعه حاصل شود به گونه‌ای که اکنون جلوی خرافات و پیرایه‎ها گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با ابراز خرسندی از اینکه زمینه ترویج خرافات و پیرایه‎ها متوقف شده است، یادآور شد: خرافات و پیرایه‎ها یکی از دغدغه‎های جدی علما و روحانیون بوده که خوشبختانه به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم و اکنون باید تلاش شود تا آنچه باقی مانده حذف شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه