کلاس درس دانش آموزان علی آبادکتول در کربلای ایران

زرین نامه: بیش از 450 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهرستان علی آبادکتول امروز برای آموختن درس ایثار شهدا به کربلای ایران اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتولدر گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: به لطف الهی این تدبیر زیبای تشکیل کلاس درس آمادگی دفاعی دانش آموزان در مناطق جنگی جنوب کشور با هدف آشنایی قشر جوان با فرهنگ ایثار، شجاعت و روحیه جهادی از چند سال پیش اندیشیده شد.

سرهنگ علی اصغر قربانپور بازدید های دانش آموزان از مناطق جنگی دوران 8 سال دفاع مقدس را دارای اثرات و ثمرات زیادی دانست و اظهار کرد: نزدیک به 1000 نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان علی آبادکتول امسال در قالب 2 کاروان جداگانه به مناطق جنگی اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 450 دانش آموزان پسر در صبح امروز به مناطق جنگی افزود: همه ی تمهیدات لازم جهت اعزام و اسکان 4 روزه دانش آموزان عزیز اعزامی در خرمشهر و دیگر شهرها پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

قربانپور به خانواده های دانش آموزان در خصوص تامین امکانات رفاهی و فرهنگی در حد مطلوب اطمینان داد و تصریح کرد: ان شالله دانش آموزان اعزامی با اثر پذیری خوب از شهدا باز خواهند می گردند.

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول در پایان با اشاره به اثرگذاری اردوی راهیان نور گفت: اثرات خوب اعزام جوانان به اردوی های راهیان نور موجب شده استکبار جهانی با تبلیغات سو و به هر شکل ممکن در صدد کاهش اثرات مثبت این حرکت فرهنگی زیبا و عظیم باشد.

به گزارش زرین نامه: این دانش آموزان امروز از محل سپاه ناحیه علی آبادکتول با بدرقه فرماندار، فرمانده سپاه، مدیریت آموزش و پرورش و خانواده های دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه