آمریکا تجسم واقعی شیطان است

319876_133396696792856_100003675804578_152442_870899102_n.jpg - 26.23 کیلو بایتزرین نامه: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول گفت: امریکا تجسم واقعی شیطان و شعار مرگ بر امریکا همانند اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است.


مصطفی فندرسکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: آمریکای جنایتکار در راستای منافع ملی خویش 50 سال قبل از انقلاب و 34 سال بعد از انقلاب علیه اسلام و بشریت در حال جنگ با کشورها است.

وی آمریکا را شیطان بزرگ و منشاء همه ی جرم و جنایات، فقر و فساد در دنیا دانست و اظهار کرد: شیطان بزرگ را به تعبیر امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در بزرگترین چشمه جوشان فیض الهی (حج تمتع) سنگ می زنند.
فندرسکی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج امسال تاکید کرد: امسال نیز امام خامنه ای در رجم شیاطین در برائت از مشرکین به دشمنی آمریکا اشاره کردند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شیطان خود را در یک قالب بروز می دهد، خاطرنشان کرد: شیطان خودش را در هیبت آمریکا نشان داده و تعبیر حضرت امام خمینی (ره) از امریکا به عنوان شیطان بزرگ تعبیری شعاری یا صرفاً تشفیهی نیست، بلکه تجلی واقعیات است.

فندرسکی ضمن اظهار تاسف از سخنان ضد و نقیض در خصوص حذف شعار مرگ بر امریکا از طرف برخی خواص، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: شعار مرگ بر امریکا همانند اعوذ بالله من الشیطان الرجیم است.
وی افزود:  مرگ بر امریکا ناشی از یک حرکت صرفاً ظاهری و سیاست زدگی نیست و برخواسته از اعتقادات و منافع ملی کشورمان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در پایان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته های آن شعار الله اکبر قرار دهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه