خدمتگذاري به بسيجيان را با هيچ منصبي عوض نكرده و به خدمتگذاري دربسيج افتخار ميكنم

زرین نامه: رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در دفاع از كشور اتفاقات زيادي مي افتد كه نياز ندارد همگي خبري شود به عنوان مثال بسياري از تجهيزات پيشرفته دشمن در جنگ هاي منطقه به غنيمت گرفته شده كه در اختيار ماست و دشمن اطلاعي از آنها ندارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي - رييس سازمان بسيج مستضعفين - در بخش سوم از نشست خبري خويش كه اختصاص به سوالات خبرنگاران داشت، در پاسخ به سوالي كه عنوان شد "چرا خبر فرار پهپاد آمريكايي پس از 9 روز اعلام گرديد؟" گفت: در دفاع از كشور اتفاقات زيادي مي افتد كه نياز ندارد همگي خبري شود، به عنوان مثال بسياري از تجهيزات پيشرفته دشمن در جنگ هاي منطقه به غنيمت گرفته شده و در اختيار ما مي باشد و دشمن اطلاعي از آنها ندارد.

سردار نقدي در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري دانشجو كه هدف آمريكا از اعزام پهپادها را خواستار شده بود بيان كرد: آمريكا در منطقه به دنبال كسب حيات خويش مي باشد لذا با غارت و چپاولگري كشورهايي نظير كويت، قطر، بحرين و عربستان، نفت و گاز و ساير منابع آنها را با احداث پايگاه هاي نظامي كه گاه از يك شهر نيز بزرگتر است به كشور خويش منتقل مي نمايد.

ايشان حضور ناوها و جنگنده هاي دشمن را براي حراست از چپاولگري شان دانسته و افزود: دشمن براي دفاع از غارتگري خود و چپاول ملت هاي منطقه هيچگاه تعداد كشتي هاي جنگي اش در اقيانوس ها كمتر از يكصد فروند نبوده است.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر كانديداتوري سردار نقدي در انتخابات رياست جمهوري آينده اظهار داشت: بنده خدمتگذاري به بسيجيان را با هيچ سمت و منصبي در دنيا عوض نكرده و به خدمتگذاري در بسيج افتخار مي كنم.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به سخن امام راحل كه فرمودند "افتخارم اين است كه خود يك بسيجي ام و اميدوارم خدا مرا با بسيجيانم محشور گرداند" و سخن امام حاضر كه فرمودند "بسيج كليد طلايي موفقيت هاي آينده نظام است" تصريح كرد: رفتن به سمت رياست در اسلام مذموم است و رييس خوب كسي است كه خود از منصب فرار كرده و مردم به سراغ او بروند.

ايشان هدف از شايعه پراكني كانديداتوري براي رياست جمهوري را اينگونه مطرح كرد: دشمنان و مخالفان بسيج اين شايعات را درست كرده اند تا به اين بهانه بسيج را بايكوت خبري كنند.

وي در پاسخ به سوال شبكه تلويزيوني امارات در خصوص رابطه ايران و آمريكا خاطرنشان كرد: نظر بسيج همان نظر امام راحل است كه فرمودند ما در صورتي با آمريكا رابطه برقرار مي كنيم كه آدم شده و با عدم دخالت در فلسطين، حمايت خود را از اسرائيل بردارد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج شروط آدم شدن آمريكا را برشمرده و تصريح كرد: برچيدن 86 پايگاه نظامي آمريكا در 50 كشور جهان، انحلال سازمان سيا بعنوان سازمان كودتا و توطئه عليه ملت ها، جمع كردن تمام ناوگان هاي آمريكا از خليج فارس و مديترانه و عدم حمايت از رژيم غاصب صهيونيستي از شروط آدم شدن آمريكا مي باشد.

ايشان همچنين برخي شروط را مختص ايران اسلامي دانسته و افزود: علاوه بر اين شروط، آمريكا بايستي بابت كودتاها و دخالت هايش در كشور ما عذرخواهي كرده و ضمن برگرداندن ثروت ها و پول هاي كشورمان، خانواده منحوس پهلوي و منافقين را نيز تحويل مقامات ايران اسلامي نمايد.

وي سازش با آمريكا را اشتباهي بزرگ دانسته و تصريح كرد: سازشكارتر از دولت موقت در كشورمان نداشتيم در حاليكه در همان دولت بسياري از توطئه ها و خرابكاري ها از سوي آمريكا انجام شد، لذا عقل ايجاب مي كند كه هرگز با شيطان بزرگ سازش نكنيم.

سردار نقدي شايعه مذاكره و سازش را اقدامي از سوي آمريكا عنوان نموده و افزود: آمريكا قصد دارد با طرح سازش، بيداري اسلامي را در كشورها خاموش كرده و به همگان بگويد كه ايران اسلامي هم با تمام ابهت خويش با ما كنار آمد.

ايشان در ادامه به سوال خبرنگار مبني بر در پيش بودن فتنه ديگري در انتخابات آينده عنوان نمود: از نظر سرويس هاي جاسوسي بيگانه، فتنه جديدي در راه است و آنچه از نگاه ملت ايران بايد بيان كرد هوشياري و بصيرت مردم است كه با تجربه فتنه 88 حتما نخواهند گذاشت مطامع سرويس هاي جاسوسي عملي گردد.

وي بازگشتن برخي افراد به كشور را اقدامي در راستاي پروژه مظلوم نمايي مطرح كرده و تصريح كرد: ملت ايران با ولايتمداري هرگونه فتنه اي را در نطفه خفه خواهد كرد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين همچنين در خصوص حادثه اخير كاروان راهيان نور دانش آموزي بيان كرد: در همان ساعات اوليه سردار فضلي در تشييع جنازه شركت نموده و سخنان مفصلي را بيان كردند كه متاسفانه رسانه ها به آن نپرداختند.

ايشان ايمني كاروان فوق را همچون ساير كاروان ها بدون نقص اعلام نموده و تصريح كرد: عده اي آن طرف آب نشسته و با تمام توان اجازه نمي دهند حتي كوچكترين حادثه راهيان نور نيز از قلم بيفتد در حاليكه بايد بدانند راهيان نور نيز همچون ساير سفرهاي زيارتي با عشق و علاقه انجام شده و مغناطيس شهدا خيل ميليوني ملت را به سوي خود جلب مي نمايد لذا اين حركت عظيم فرهنگي با قوت ادامه خواهد داشت.

گفتني است اين نشست صميمانه به مدت دو ساعت به طول انحاميده و در پايان از توليدات هنري بسيج رسانه ملي در هفته بسيج رونمايي گرديد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه