همایش بزرگ پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول برگزار شد

زرین نامه: همایش بزرگ و باشکوه پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ همایش بزرگ پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلی آبادکتول با حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاهیان حاضر در این همایش ساعت 8 صبح امروز بعد از غبار روبی از گلزار شهدای گمنام در محل پارک انقلاب این شهرستان حرکت خود را به سمت گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کردند.

در این همایش معاون اداره مالی واحد دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول ضمن قرائت پیام دکتر علیرضا لادن مقدم ریاست دانشگاه گفت: ورزش رمز سلامت، تندرستی، پویایی و توسعه آن ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

DSC_02122_1.JPG - 50.15 کیلو بایت

وی افزود: اگر انسان، جامعه و زندگی سالم را هدف اصلی توسعه پایدار بدانیم، در این صورت ورزش را نیز باید محور و زیر بنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.

مراسم اختتامیه با حضورحضرت آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولین شهری و ورزشی شهرستان و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و اهدای جوایز نفیس به75 نفربه قید قرعه به شرکت کنندگان پایان یافت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه