میزبانی با عزاداری خاص گلستان از پیر غلامان حسینی

زرین نامه: دبیر کشوری یازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع) گفت: مراسم سنتی و اصیل استان در خصوص آئین عزاداری سالار شهیدان اجرا می گردد تا ذاکران و میهمانان دعوت شده به این اجلاس با فرهنگ عاشورایی مردم گلستان آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ طاهری دبیر کشوری یازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع) گفت: از ابتدای برگزاری این اجلاس برنامه ریزی دقیقی برای استقبال پرشور مردم از اجلاس پیرغلامان حسینی شده و آیین استقبال مردمی در آستان مقدس امام زاده عبدالله گرگان برگزار می شود.

طاهری در ادامه افزود: میهمانان این اجلاس بین المللی امروز وارد گرگان می شوند که از این تعداد ۲۴ مداح از ۱۴ کشور جهان در این اجلاس حضور خواهند داشت و برای نخستین بار شخصیت ها و علمای مذهبی به این اجلاس می آیند.

طاهری با اشاره به نحوه اجرای برنامه های اجلاس پیرغلامان گفت: یازدهمین اجلاس پیر غلامان با دو دسته مداحان اهل بیت و اندیشمندان جهان اسلام برگزار خواهد شد که در پایان اجلاس از اندیشمندان و ذاکران تجلیل به عمل خواهد آمد.

طاهری در ادمه خاطر نشان کرد: در طول مراسم از زمان شروع تا پایان اجلاس, مراسم سنتی و اصیل استان در خصوص آئین عزاداری سالار شهیدان اجرا می گردد تا ذاکران و میهمانان دعوت شده به این اجلاس با فرهنگ عاشورایی مردم گلستان آشنا شوند.

طاهری در خصوص نقش رسانه ها در انعکاس و پوشش این رویداد بزرگ گفت: قطعا رسانه ها و اهل قلم نقش بسزایی در پوشش و انعکاس اخبار این اجلاس دارند و حضور آنها باعث دلگرمی ما و برای انعکاس هرچه سریعتر پیام عاشورایی و مکتب حسینی خواهند بود./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه