اجرای طرح "آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی" در 19 روستای علی آبادکتول

زرین نامه: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان علی آباد کتول از اجرای "طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی" در 19 روستا این شهرستان خبر داد.


علی باباکردی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت؛ طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی امسال از 20 مهر تا 20 آبان همزمان با سراسر کشور در 19 روستای شهرستان علی آباد کتول و 548 واحد مسکونی روستایی نمونه در حال اجرا است.


وی با اشاره به اجرای این طرح ملی در سال های 87 و 82 توسط بنیاد مسکن کشور، اظهار داشت: شناخت ویژگی های واحد های مسکونی روستایی، تعیین شناخت ویژگی عمومی روستا، شناخت تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده به تفکیک ویژگی های آماری واحدهای مسکونی روستایی برحسب فضاهای زیستی و معیشتی، تعیین ویژگی های فنی و تخصصی واحدهای مسکونی روستایی و ارزیابی وضع مسکن روستایی در شهرستان از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.


باباکردی با بیان اینکه کار آمارگیری روستایی توسط ناظرین فنی روستایی انجام می شود، تصریح کرد: ناظرین فنی به منظور اجرای با کیفیت طرح و نحوه برخورد صحیح با مردم آموزش های لازم را طی یک هفته فراگرفته اند.


وی در پایان از مردم روستاهای هدف طرح آمارگیری در شهرستان خواست با مأموران آمار گیری بنیاد مسکن زمینه ی توسعه روستاها در بخش ها و حوزه های مختلف را فراهم کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه