توجه به همسر و فرزندان زمینه ساز تداوم بنیان خانواده

زرین نامه: دکتر همت یار مشاور امور خانواده گفت: تداوم بنیان خانواده نیازمند توجه به نیازمندی ها، عواطف و احساسات همه ی اعضای خانواده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ همت یار در همایش روز ملی خانواده در شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: اعضای خانواده در ساعاتی از شبانه روز باید دور از هر نوع وسایل ارتباطی در کنار هم قرار بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط نزدیک اعضای خانواده در ححفظ آرامش اظهار کرد: تلویزیون، تلفن همراه، سکوت و عدم بیان احساسات از سوی اعضای خانواده، وقت اضافی ناشی از تکنولوژی و کاهش فعالیت بانوان، فعالیت بیش از حد مردان در بیرون از منزل و عدم توجه به نیازهای فردی اعضای خانواده مانع آرامش درونی خانواده است.

همت یار با بیان اینکه هر شخص نیازهای خاص خود را دارد، اظهار کرد: تامین نیازهای عاطفی و احساسی از سوی همسران نیازمند بیان آن از سوی شخص است.

این مشاور امور خانواده در بخش دیگری از سخنان خود در اعتراض به عدم توجه به خانواده ها در دولت تصریح کرد: متاسفانه در دولت همه چیز وزیر دارد، اما توجه به خانواده و تعیین وزیر و سرپرستی برای آن همواره در مظلومیت واقع شده است.

به گزارش زرین نامه این همایش به همت امور بانوان فرمانداری، حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه، آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی، بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری و شورای شهر شهرستان علی آباد کتول در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه