دشمن بعد از 34 سال تازه معنای لانه جاسوسی را فهمیده است

زرین نامه: رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن تازه هفته گذشته بعد از 34 سال معنای واقعی لانه جاسوسی آمریکا در ایران را فهمید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ ˈسیدعزت الله ضرغامیˈ امشب در جمع مداحان و پیرغلامان حسینی در گرگان افزود: یکی از شخصیت های غربی در روزهای گذشته عنوان کرده که ما تازه فهمیدیم 34 سال گذشته که ایران بر لانه جاسوسی تاکید داشت، چه می گفت و امروز تمام جهان فهمید که کار آمریکا جاسوسی است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا شنود وسیع جاسوسی در کشورهای مختلف انجام می دهد و تمام رهبران درجه اول کشورها به این مسئله اعتراف کردند و تازه معلوم شد که 34 سال گذشته ایران از چه جاسوسی هایی سخن می گفت.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران و خانواده شهدا بدانید که خون پاک شهدا امروز بیش از هر روز به ثمر نشسته است.

ضرغامی گفت: روز 13 آبان که همزمان با محرم است، بسیار روز مهم و تأثیرگذاری است و در این شرایط خاص مردم با حضور در صحنه نشان می دهند که ملتی که پیرو حسین (ع) است و مکتب حسینی را راهنمای راه زندگی قرار داده لحظه ای دست از مسیر سرخ حسینی بر نخواهد داشت.

رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تجلیل از مداحان اهل بیت و پیرغلامان حسینی تجلیل از همه فضائل، خوبی ها و نیکی هایی است که در جامعه بشریت باید به آنها احترام گذاشت.

وی ادامه داد: مداحان، رسانه ای بزرگ و مستقل هستند که با نفوذ کلام خودشان با شور و حالی که در جامعه منتقل می کنند، حق بزرگی بر گردن ملت دارند./ایرنا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه