خانم وندی شرمن! روز 13 آبان در پیش است !

زرین نامه: متاسفانه بعضی از سیاستمداران ما سراب را آب می پندارند! از این رو به امید دسترسی به آن آب در برهوتی پا می گذارند که نه راه پس دارند و نه راه پیش و خود را در آن بر هوت بی انتها ، گم شده می بینند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال جنجال رابطه با آمریکا بر سر زبانها افتاد و عده ای از سیاستمداران وا داده یا خسته ما برای این رابطه حساب ویژه ای باز کردند، از این رو آنها تا جائی پیش رفتند که تمام حیثیت و آبروی چندین ساله خود را برای قمار سراسر باخت به میدان آوردند و عده ای نیز پا را از این فراتر گذاشته و از امام راحلمان برای این ارتباط ننگین مایه گذاشتند (( زهی خیال باطل))!

تا روزیکه فرزند خلف رسول ا....در راس این نظام باشد و فدائیان حزب الهی او در صحنه و میدان حضور داشته باشند این خواب و خیال آنها هرگز رنگ واقعیت را به خود نخواهند دید!

هر چند که آنها خود را به درو دیوار بکوبند و با هزار قسم، آیه، تبلیغ، نیرنگ و دسیسه بخواهند که روی دست چدنی آمریکای جهانخوار را با پارچه ای لطیف و نرم و مخملی بپوشانند هیهات و هیهات که این خواب، تعبیر شدنی نخواهد بود.

از این آقایان سیاستمدار ساده یا واداده یا ... می پرسیم نتیجه مذاکرات اخیر با آمریکا چه بود؟

با آنهمه عقب نشینی که سیاستمداران ما آن را از دید تیز بین ملت فهیم ایران مخفی و برای این ملت محرمانه تلقی نموده اند، چه دست آورد مهم و قابل به عرضی داشتند تا آن را به ملت مسلمان ایران ارزانی دارند؟!

گزارشی که از رسانه های غربی به ما میرسد این است که آقایان مذاکره گروه 1+5 ، به غیر از تکرار مکررات راههای طی شده در چند سال گذشته که خواهان چیزی جزء برچیدن تمامی تاسیسات هسته ای صلح آمیزمان نیست به چیز دیگری راضی نشده اند.

آغاز زیاده خواهی آنها از برچیدن تاسیسات هسته ای فردو شروع و پایانش تعطیل تمام رشته های دانشگاهی که به صورت تئوری در زمینه هسته ای مشغول به تدریس به دانشجویان هست،می باشد. این است دستاوردی که این همه روی آن تبلیغ می شد!!!

تازه غربی های زیاده خواه به اینهم راضی نیستند آنها خواهان برچیده شدن دانش موشکی مان نیز هستند. البته اگر موضوع حمایت از حزب ا... و حماس را خط بگیریم و آن را به حساب نیاوریم و...!!!
عجب سیاستمدارانی؟!! آقایان سیاستمدارخبره، چه توضیحی برای این عملتان که حتی صدای رهبری را هم درآورد، دارید؟!

بینی و بین ا... آیا آن مذاکره و صحبت طولانی شما با جان کری و یا ...، قابل دفاع و یا توجیه شدنی هستند که به جای معذرت خواهی از رهبری و ملت فهیم ایران، برای توجیه آن خبط بزرگ عذر برتر از گناه می تراشید؟!

البته اینها ظاهر قضیه است! چرا که باج خواهی های آمریکا وغرب را هرگز پایانی نیست! این حرف خانم وندی شرمن که (( فریب و نیرنگ قسمتی از DNA ایرانیان است! )) را آقایان سیاستمدار خوش خیالمان باید با آب طلا نوشته و در اتاق خوابشان نصب نمایند تا در همه حال به یاد داشته باشند که آمریکا هرچه گفت باید بپذیرند چونکه به قول خانم وندی شرمن ایرانیان قابل اعتماد نیستند!!! پس به قول آنها وقتی ما فریبکار هستیم، پس هیچ اعتمادی به ما نیست و باید مطیع اوامر ملوکانه ایشان باشیم!

عجب سیاستمداران موفقی: ما را به یاد یاران قبلی این آقایان سیاستمدار در دولت اصطلاحات می اندازد که بعد از کمک های بی دریغی که به آمریکا در جنگ با طالبان در افغانستان کردند و به انتظار پاداش یانکی ها لحظه شماری میکردند ناگهان بسته ای کادو پیچی شده از طرف آن یانکی ها دریافت داشتند مبنی بر اینکه (( ایران محور شرارت است! )) .

بله این پاداش دولتی بود که با تمام توان خود را در راه راضی کردن آمریکایی ها مصرف داشته بود! همانند دولت اعتدال که بعد از گفتگوی تلفنی وصحبت های طولانی وزیرخارجه ایران با جان کری و دادن امتیازهایی به آنها اکنون پاداش شان را گرفتند آنهم چه پاداشی (( فریب و نیرنگ قسمتی از DNA ایرانیان است ))! هنوز بعضی ها بگویند که این یانکی های گاوچران قدر محبت و یکرنگی را نمی دانند!

دیدید که چگونه جواب محبت آقایان سیاستمدار دولت اعتدال را دانستند! اصلاً در مخیله کسی خطور میکرد که یانکی ها پاداش به این بزرگی را به سیاستمداران خبره و ورزیده مابدهند!!! ((نوش جانشان! به قول معروف مال بد بیخ ریش صاحبش! ))

نمی دانم این آقایان انتظار پاداش بزرگتر و بالاتری را داشتند یا خیر به همین راضی بودند که ظاهر قضیه نشان می دهد که الحمدالله اینها به همین راضی بودند در ظاهر هم که شده باید یک جواب دندان شکن به اراجیف و یاوه های گاوچرانان آمریکایی می دادند تا حساب دستشان می آمد!

به خانم وندی شرمن می گوییم!

خانم شرمن، فریب، نیرنگ و دسیسه از آن کسانی است که برای منافع پست مادیشان ملت ها را به اسارت در آورده و آرامش را از جهان گرفته اند.

نسبت دادن فریب و نیرنگ به ملت فهیم و با فرهنگ ایران حرف شماست و تنها شما هستید که این وصله ناجور و ناچسب را به ملتی فهیم و با فرهنگ که سابقه تمدنی بیش از 3000 سال دارد، می زنید. آنهم شمائیکه اصل شما معلوم نیست! چون در اصل، اصل و نسب شما از دزدان دریایی و یا جنایتکاران فراری که نمی توانستند در کشورشان زندگی نمایند و از ترس مجازات به این سرزمین پناهنده شده و با کشتن افراد بومی و بیگناه آنجا که سرخپوشان بودند، آن کشور را به اشغال در آورده و حکومت ظالمانه خود را تشکیل دادید.

آنهم با زور و جنایت و کشتار، این سابقه تمدنی شماست خانم شرمن، تمدنی که بر جنازه هزاران انسان بیگناه و آواره شدن میلیونها انسان دیگر بنا شده!

خانم شرمن!

اگر می خواهی فریبکار اصلی را پیدا کنید خیلی ساده است وقتی هیئت دولت تان تشکیل جلسه می دهد به چهره شان نگاه کنید، به راحتی فریبکاران قابل شناسایی هستند احتیاج به تیزبینی و بصیرت ندارد، فقط با کمی دقت نظر به چهره اوباما، جان کری و... نگاه کنید نه تنها فریبکار که حتی جانیان جنگی را هم می توان در چهره تک تک دولتمردان شما دید!

خانم شرمن!

اصلاً ژن شما و DNA شما نه تنها بر فریب که بر جنایت پایه گذاری شده ! این ادعا نیست ! فقط اگر شما فراموش کرده اید ما برای نمونه چند حادثه از جنایات بیشمار شما را می آوریم تا (( سیه روی شود هرکه را اوغش باشد ))

خانم شرمن! آیا کشتار افراد بیگناهی که در یک هواپیمای مسافربری نشسته و فارغ از هیاهوی بیرون در فکر مسافرت هستند از زن و کودک گرفته تا جوان و پیرمرد، آنهم در آبهای سرزمینی شان، جنایت نیستند؟! کشتار مردم بیگناه پاکستان با هواپیماهای بدون سرنشین چطور؟!

آیا به آتش و خون کشیدن عروسیها و مجالس جشن و عزا در افغانستان جنایت نیستند؟! آیا کشتار هزاران نفر از مردم یک کشور با بمب اتم جنایت به حساب نمی آیند؟!

آیا کشتار مردم بیگناه ویتنام با بمب های ناپالم و سلاحهای ممنوعه که هنوز مردم آنجا از تولد نوزادان ناقص الخلقه در رنج و عذابند، جنایت جنگی محسوب نمی شوند؟!

حمله به عراق و کشتار مردم مظلوم آنجا به بهانه داشتن سلاح ممنوعه، جرم و جنایت محسوب نمی شوند؟!

آیا به یغما بردن ثروت های ملی کشورهای فقر آفریقایی و... جرم و جنایت نیستند؟! و آیا...؟!!!

خانم شرمن!

اگر می خواهی مظهر و نماد جنایت، رذالت، قتل و غارت، مکر و فریب و هر آنچه که مورد تنفر مردم جهان هست را ببینی با دقت به مجسمه آزادیتان بنگر قطع به یقین تمام صفات رذیله انسانی را در آن مجسمه که نماد جهانی شماست، خواهید دید.

خانم شرمن! حساب بعضی از دولتمردان و سیاستمداران ایران را از حساب قاطبه ملت فهیم ایران جدا کن چرا که اگر آنها در مقابل لبخند فریبکارانه شما دین و هوش از سرشان پریده و آب از لب و لوچه بعضی از مزدوران قلم به دست سرازیر گردیده، ولی ملت فهیم و انقلابی ایران شما به پیروی از امام خمینی و امام خامنه ای حفظ ا... شما را دشمن شماره یک خود می داند و می فهمد که در پس لبخند مزورانه شما دنیایی از شیطنت و حقد و کینه شتری نهفته است و می داند که این دست چدنی تزئین شده با روکش مخملی برای دوستی دراز نشده بلکه برای چپاول و جنایت دراز شده اگر چه بعضی ها گول این روکش مخملین را بخورند!

خانم وندی شرمن! جنایات بیشمار شما در ایران راه هرگونه مصالحه و مدارا را بسته مگر ملت مسلمان و قهرمان ایران جنایات شما در سرنگونی دولت ملی مصدق، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی که هزاران نفر از فرزندان رشید، مسلمان و انقلابی را از ما گرفت ترور دولتمردان ما به دست جیره خواران شما، حمایت از عبدالمالک معدوم، حمایت از گروهکهای معاند، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم های ضد بشری و ظالمانه، خرابکاری شما در تاسیسات هسته ای با ویروس استاکس نت، حمایت از فتنه سالهای 78و88 و... اوووه که اگر بخواهیم مورد به مورد برایتان شرح دهیم از حوصله همه خارج می شود، مردم ایران فراموش کرده یا مگر از حافظه این مردم به این زودیها پاک می شود که بخواهند با شما رابطه برقرار نمایند!

مطمئن باشید که شعار مرگ بر آمریکا لسانی نیست که به آسانی بتوان آنرا کنار گذاشت اگر چه بعضی از سیاستمداران ما را خوش نیاید، این شعار مرگ بر آمریکا نشات گرفته از خشم مقدس مردم مسلمان نسبت به دولتی است که در کارنامه اش بجز جنگ و جنایت، ترور چیز دیگری یافت نمیشود.

حساب ملت آمریکا از دولتمردان متجاوز و جنایتکار آنها جداست چرا که دولتمردان آمریکا نه تنها نسبت به ملتی انقلابی که به دیگر ملل جهان نیز ظلم روا داشته اند! نیش عقرب نه ازره کین است که اقتضای طبیعتش همین است !

اصلاً بنای آمریکا بر پایه جنایت نهاده شده آنها حتی به مردم خود آمریکا نیز ظلم روا می دارند. نمونه اش همین تعطیلی دولت فدرال و بیکاری 800 هزار نفر که در آستانه اخراج قرار داشتند و اکنون نیز بسیاری از مردم آمریکا زیرخط فقر زندگی می کنند و یا خانه ها یشان به وسیله بانکها مصادره می گردد.

دولت آمریکا بجای پرداختن به مسائل داخلی و حل مشکلات مردم کشورشان، تمام توان خود را برای راضی نگهداشتن چند سرمایه دار یهودی معطوف داشته و یا سالانه میلیونها دلار کمک بلاعوض به اسرائیل غاصبی که با قتل و کشتار مردم بی گناه و مظلوم فلسطین، کشورشان را به اشغال در آورده اند، می نماید.

خانم وندی شرمن

اگر می خواهی بدانی که DNA کدام مردم به فریب و ریا نهاده شده ، راهش خیلی ساده است. نظر سنجی ! بله ، همینکه خیلی به آن اعتماد دارید.

با یک نظر سنجی از مردم آمریکا و جهان حساب دست تان خواهد آمد که کدام مردم فریب کار هستند. اگر چه از همین حالا نتیجه اش مشخص است البته یک راه ساده هم وجود دارد. فقط کافی است که نگاهی به آرشیو فیلمهای سفر دولتمردان آمریکایی به دیگر کشورها بندازید.

ببخشید تا یادم نرفته از شما سوال کنم، خانم شرمن به کدام کشور سفر کرده اید که مردم آنجا با تخم مرغ گندیده، گوجه فرنگی و جدیدا با لنگه کفش از شما پذیرایی نکرده باشند ؟!

اگر فقط من باب نمونه یک فقره آنرا اعلام کنید بعد ما قبول می کنیم که آنقدر هم که می گویند شما فریبکار ، جانی ، قاتل ، دزد و... نیستید ! فقط یک نمونه ؟؟؟

آن وقت ما هم می نشینیم و فکر می کنیم که در روز چندبار مرگ بر آمریکا کافی است؟

البته برداشتن شعار مرگ بر آمریکا که محال است.مگر در صورتی که واقعاً با چشمان خودمان مرگ ابرقدرتی، زیادخواهی، قلدری و رذالت شما را ببینیم، ولی در هر صورت تا آن روز بر تعداد مرگ بر آمریکا که جزء عبادات مردم محسوب می شود (چون در پایان هر نماز مرگ بر آمریکا تکرار می شود ) تجدید نظر می کنیم آن هم در صورتی که خانم وندی شرمن یک فیلم از سفرهای خارجی دولت مردانشان ( به شرطی که مونتاژ نکرده باشند ) نشان دهد که مردم آن کشورها تخم مرغ های گندیده و گوجه های دور ریختنی خود را به سرو صورت آن مقام بلند پایه آمریکایی نکوبیده باشند والی تجدید نظر محال است!

خانم وندی شرمن!

برای اینکه حساب شعار مرگ بر آمریکای این مردم دستت بیاید حتماً در روز 13 آبان دست از کارهای روزانه ات نظیر خانه داری، همسرداری، و کشورداری ات بردار و شبکه جهانی جام جم ایران را به تماشا بنشین آنگاه حتماً حساب دستت خواهد آمد که مردم در این روز چقدر " مرگ بر آمریکا " می گویند حتماً حتماً !!!/ نیلکوه

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه