درباره ما

بسم الله الرحمن الرحیم

پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه در شهریورماه ۹۱ توسط جمعی از جوانان و دانشجویان با محوریت شهرستان علی آبادکتول راه اندازی شد و حرکت در راستای اطلاع رسانی شفاف، بیان افکار و اندیشه ها را وظیفه خود می داند.

زرین نامه تلاش خود را به کار خواهد بست تا معرف فرهنگ اصیل، طبیعت بکر، جاذبه ها و مفاخر شهرستان علی آبادکتول و آیینه ی انعکاس صدای مردم دیار سرسبزمان باشد.

هدفمان انتقال اخبار صحیح به مردم عزیز و همچنین انتقال مشکلات و انتقادات آنان به مسئولین محترم می باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

زرین نامه با انتشار مطالب متنوع خود سعی در ارائه تصویر تقریبا کاملی از جامعه دارد و ان شاء الله همیشه با تمام توان و تمام قد به دفاع از ارزش های ناب انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این وبسایت دارای گواهی ثبت نشریه الکترونیک از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت  93/24811 می باشد.

در پایان از تمامی شما هم شهریان و هم استانی های عزیز تقاضا داریم تا مشکلات شهرها، روستاها، محله ها، خیابان ها و کوچه ها را به ما اطلاع دهید تا ما آن را به مسئولان انعکاس دهیم.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول: عطیه صفرخان مؤذنی

آدرس دفتر:

علی آبادکتول- پاساژ آریا-طبقه سوم

پست الکترونیک:

Zarinnameh67@gmail.com

Zarinnameh@yahoo.com

شماره پیامک:

3000272008

تلفن تماس:

09119653375

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه