دنیا امروز حرف حق امام را می فهمد/مکان سازمان ملل با همه پرسی از کشورها تعیین شود

زرین نامه: نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیا بعد از گذشت 34 سال از تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران سخن حق امام خمینی (ره) را درک می کند.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه بیان کرد: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در ابتدای انقلاب لانه جاسوسی امریکا را تسخیر کردند و الان دنیا بعد از 34 سال می فهمد سخنان امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حق بوده است.
وی با بیان اینکه سازمان ملل نباید در انحصار خاک یک کشور باشد، اظهار کرد: مکان سازمان ملل باید جدای از امریکا و با طریق همه پرسی از کشورها تعیین شود.

شاهرودی با تاکید برا اینکه مسئولیت اصلی سازمان ملل باید تحت اختیار رییس سازمان ملل باشد، افزود: امریکا همیشه با قدرت و زورگویی سازمان ملل را تحت تاثیر افکار خود قرار می دهد که اسرائیل غاصب نیز همواره در این زورگویی ها و عدم آزادی سازمان ملل سهیم است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زندانی شدن حجت الاسلام شاهرودی به هنگام حضور در سازمان ملل در سالهای گذشته، تصریح کرد: پلیس و تامین امنیت سازمان ملل نیز باید از سوی سازمان ملل تامین شود که در حال حاضر امریکا با سیاست های زورگویانه اش تمام مسائل سازمان ملل را تحت الشعاع قرار داده است.

مکان سازمان ملل با همه پرسی از کشورها تعیین شود

شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسئله رابطه با امریکا و اسرائیل با هم تفاوت دارد، چرا که رژیم صهیونیسم شرط قران را ندارد.

وی با بیان اینکه اسرائیل هم با مسلمانان جنگید و هم آن ها را بی خانمان کرد، افزود: اسلام و قرآن به مسلمانان اجازه ی برقراری رابطه را نمی دهد، اما امریکا باید حساب سیاسی اش را درست کند.

شاهرودی با اشاره به بعضی حرف ها در خصوص ایجاد رابطه با امریکا تصمیم گیرنده نهایی را شورای امنیت ملی دانست و خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب موضوع مذاکره با امریکا را در اختیار شورای امنیت ملی قرار داده است و ما باید فرمانبردار رهبر معظم انقلاب باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه