مدیران استانی و فرمانداران باید معتدل و پاک دست باشند

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: مدیران آینده گلستان افرادی متعالی با شاخص هایی چون دینداری، تجربه مدیریت، تخصص، مردمداری و اخلاق پاک و پاک دست خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ حسن صادقلو در حاشیه همایش استانی زعفران کاران ، معیارهای گزینش مدیران شهرستانی را در کنار ویژگی های فوق این چنین بیان کرد: مدیران شهرستانی در کنار این ویژگی ها باید بومی آن شهرستان باشند و اولویت ما نیز انتخاب فردی از میان همان منطقه است.

استاندار گلستان اظهار داشت: مدیران استانی و فرمانداران شهرستان ها خارج از بحث تعهد و بحث اجتماعی و انقلابی و ولایی بودن باید به اصطلاح معتدل و پاک دست باشند.

وی افزود: مدیران باید مدیریت مفید داشته باشند، با سابقه و متخصص باشند. صادقلو در خصوص انتصاب فرمانداران افزود: اگر هم در شهرستانی فرماندار عوض می شود ، بومی آن شهر بودن یکی از معیار های ما است.

صادقلو در پایان گفت: مهم ترین اصلی که در برنامه های خود مطرح کردم، این است که همه فرمانداران و مدیران باید سند جامع داشته باشند، دارای شاخص در فعالیت هایشان برای تحول باشند و راه سریع و سهل برای رسیدن به این اهدافشان را انتخاب نمایند و به طور کل این است که همه باید با برنامه باشند و در حوضه مردم داری ، خودشان را با مردم نهادینه کنند./ تیتر آزاد

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه