سوگواری هیات محبان اهل بیت (ع) در عزای امام حسین (ع)

زرین نامه: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم بزرگ عزاداری هیات محبان اهل بیت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ همزمان با هشتمین روز از محرم الحرام، مراسم بزرگ عزاداری هیات فرهنگی - مذهبی محبان اهل بیت (ع) کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

در این مراسم معنوی بیش از 1000 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد علی آباد کتول، مسئولین عالی رتبه شهرستان و علماء حضورداشتند.

عزاداران حسینی مسیر دانشکده فنی مهندسی این واحد تا گلزار شهدا را با عظمت وصف ناپذیر به عزاداری پرداخته و با حضور بر مزار 3 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل بیعت کردند.

این مراسم بعد از مدحیه سرایی مداح اهل بیت و سخنرانی آیت الله سعیدی با موضوع قیام عاشور در مسجد الزهرا(س) و صرف ناهار پایان یافت.

گفتنی است طی این مراسم دکتر لادن مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول حضور پرشور دانشجویان گرانقدر اساتید والا مقام و کارکنان ارجمند در این مراسم عزاداری تجیل کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همانند نامش در آموزهای دینی و رفتارهای اسلامی در تمامی مناسبت ها پیش قدم است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه