رشوه ۳۶۰ میلیونی برای سرقت ۸۰ میلیون دلاری

زرین نامه: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از صحت عمل کارکنان انتظامی با رد رشوه‌های ۲۵۰۰ یورویی، ۲۵۰۰ دلاری و یک عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال، توسط ماموران انتظامی این استان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ سرهنگ حسن ناگهانی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرک واوان در اسلامشهر، حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی بنام شاپور.ر دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام بهنام. ن با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون،۲۵۰۰ یورو، ۲۵۰۰ دلار و ۱ عدد کارت عابربانک با موجودی ۱۸۰ میلیون ریال بعنوان رشوه به مأموران انتظامی این کلانتری پیشنهاد داد که با عزت نفس و قانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد.

سرهنگ ناگهانی تصریح کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از داخل خودرو ،۸۰ میلیون دلار ،۲ دستگاه لب تاپ،۱۰۰ گرم طلا، ۴۰۰۰ دینار عراقی و ۲ چمدان لباس کشف شد که این همگی مسروقه بودند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه