3 خواسته مهم صادقلو از فرمانداران و مسئولين فعلي

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: بناي من در مديريت و ادراه امور با همكاران ، مديريتي رفيقانه است كه در آن اصول مورد نظر براي كار موثر و مفيد حفظ مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ دكتر حسن صادقلو استاندار گلستان در جلسه شوراي اداري استان گلستان كه صبح امروز به منظور تجليل از مهندس جواد قناعت استاندار سابق گلستان با حضور اعضاء شوراي تامين استان ، نماينده ولي فقيه در استان ، دكتر عباسي دبير مجمع نمايندگان استان ، ائمه جمعه شيعه و اهل سنت ، فرمانداران و بخشداران سراسر استان و جمعي از اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجتماعات استانداري گلستان برگزار گرديد به بيان خواسته هاي خود از مسئولين استاني ، فرمانداران و بخشداران كنوني پرداخت.

وي با بيان جمله " خدمت تا دقيقه آخر " ، اولين خواسته هاي خود از مسئولين استاني و فرمانداران و بخشداران كنوني اين گونه عنوان كرد : دوستان ما تا دقيقه آخر خدمت خود ، محكم و با قوت پاي مسئوليت شان باشند و هيچ سستي در اين زمينه پذيرفته نيست ، چون سستي با روحيات انقلابي سازگاري ندارد و احساس قوت بيشتري براي خدمت بيشتر بكنيد حتي اگر قرار باشد فقط نيم دقيقه ديگر مسئول باشيد.

صادقلو در تشريح دومين خواسته خود از مسئولين كنوني گفت : بناي ما بر تداوم راه ها و كارهاي قبلي است ما نمي خواهيم آغازگر و شروع كننده راه و كار جديدي باشيم اگر چه بعضي مواقع چاره اي جز آن نيست و اينجا لازم است تا فرمانداران و بخشداران ما را بروز كنند و اطلاعات كامل در زمينه هاي مختلف كاري خود را در اختيار ما بگذارند. اينجا اين تلقي اشتباه براي برخي مسئولين پيش نيايد كه من مدير دولت قبلي بودم و در اين دولت كاره اي نخواهم بود و كاري هم با امورات ندارم.

وي سومين خواسته خود از مسئولين كنوني را با بيان شعار مديريتي خود " مديريتم رفيقانه است با حفظ اصول " اين گونه توضيح داد: بناي من در مديرت و ادراه امور با همكاران ، مديريتي رفيقانه است كه در آن اصول مورد نظر براي كار موثر و مفيد حفظ مي شود.

استاندار گلستان در ادامه به تشريح اصول مد نظر خود پرداخت و با بيان اينكه اصول من براي كار در دل يك نقشه راه 3 كلمه اي است كه لازم است همه مديران در همه سطوح به آن توجه داشته باشند ، گفت:

1. همه پروژه ها بايد داراي سند جامه باشند و نگاه تحولي در آنها اعمال شده باشد.

2. همه پروژه ها با تابعي از شاخص هاي مهم ، قابل ارزيابي باشد و اين شاخص ها از دل سند جامع استخراج شود.

3. راهبردها و راهكارهاي آسان و سريع براي رسيدن به نتايج مطلوب ارائه گردد و حوزه نظارت ما هم یک حوزه منطقی می شود.

وي افزود : فرمانداران بايد داراي با نگاه به اسناد بالادستي موجود ، داراي نگاه تحولي در زمينه هاي مختلف باشند.

صادقلو در پايان گفت : حسّم اين است كه ما فقير دعاي مردم و شما بوده و بي قرار براي خدمتي صادقانه به مردم هستيم./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه