انتصاب جدید ریاست بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آبادکتول+تصاویر

زرین نامه: دکتر مهدی زنگانه طی حکمی از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان، به عنوان ریاست جدید بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول انتصاب شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر مهدی زنگانه امروز در مراسم ویژه ای با حضور رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول، اعضای شورای شهر، رییس مجمع خیرین سلامت این شهرستان و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) معارفه و دکتر منوچهر بیگلرتبار ریاست قبلی این بیمارستان تودیع شد.

مهدی زنگانه که جراح عمومی و از پزشکان بومی و جوان شهرستان علی آباد کتول است، امروز در مراسم معارفه خود با اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در بیمارستان بقیه الله علی آباد کتول اظهار گفت: توانایی ما برای ارائه خدمات در این بیمارستان با توجه به امکانات و تجهیزات موجود بیشتر از وضعیت فعلی است.

زنگانه اذعان داشت: بهره گیری از حداکثر توان و برنامه ریزی دقیق لازمه ی خدمت رسانی بیشتر و تامین امنیت درمانی جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات تشخیصی درمانی به بیماران با کیفیت بالا و بکارگیری شیوه های نوین مدیریت بیمارستانی و ارائه خدمات عالی به کلیه بیماران حق همه ی مردم است.

رییس جدید بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول کارتیمی، پاسخگویی و احترام به مردم، عدالت، صداقت، سخت کوشی، نظم، همکاری، خلاقیت، تعهد، یادگیری و اعتماد را از جمله رسالت های خود در مدیریت این بیمارستان عنوان کرد و افزود: برای ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به جامعه باید به اصول علمی، استانداردهای بیمارستانی و همچنین اصول، ارزش ها، کرامت انسانی و حقوق ذینفعان پایبند باشیم.

دکتر منوچهر بیگلرتبار ریاست قبلی بیمارستان بقیه الله الاعظم نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران ریاست این بیمارستان گفت: سیستم پزشکی با همه ی سیستم های اداری دیگر متفاوت و توقع مردم برای رفع مشکل و تامین نیازها ثانیه ای است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات بخش درمان به تنهایی نتیجه بخش نیست، افزود: ارتقاء بخش درمان بیمارستان و خدمات دهی خوب به مردم، نیازمند مشارکت همه جانبه ی تیم سلامت و مسئولین است.

دکتر مهدی زنگانه ریاست جدید بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)

دکتر منوچهر بیگلرتبار ریاست قبلی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه