فریاد نفرت مردم علی آباد کتول از رژیم جنایتکار اسرائیل

زرین نامه، مردم همیشه در صحنه شهرستان علی آباد کتول همزمان با سایر هموطنان ایران اسلامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه تظاهرات کردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، راهپیمایان علی آباد کتول پس از اقامه نماز با شعار «دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست»، « هیهات من الذله » ، « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از مصلی نماز جمعه به سمت میدان ولایت حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا باقری امام جمعه شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اسرائیل    می خواهد ذهن مردم را از جنایت هایش منحرف کند. به عنوان مثال در بحرین جنگ راه می اندازد و به محض اینکه مردم به عمق جنایت وی در انجا پی می برند، دوباره در جایی دیگر خونریزی راه می اندازد تا توجه مردم از جنایت قبلی وی سلب شود و اینگونه به مقاصد پلیدش دست یابد . اما دیگر تمام نقشه هایش آشکار گشته و همه ذات پلید اسرائیل را    شناخته اند. اسرائیل بداند که عمر استکبار ستیزی اش رو به پایان است و مسلمانان باید مقاومت کنند.

کی پور فرماندار علی آباد کتول در مصاحبه با خبرنگار زرین نامه گفت: مردم ایران در سی و چهار سال گذشته همیشه پشتیبان مردم فلسطین و آرمان های نظام بودند، امروز نیز این راهپیمایی خودجوش بود و خود مردم تصمیم گرفتند که این حرکت را انجام دهند و پیام خشم و انزجار خود را به گوش اسرائیل جنایتکار و غاصب برسانند. 

یکی از بانوان شرکت کننده در این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اسرائیل در پی منافع خود می باشد و فکر    می کند با از بین بردن مردم غزه می تواند به اهداف شخصی و منافع مادی خود دست یابد ولی جهان اسلام پشتیبان غزه است و نمی گذارد حقی از وی ضایع شود.

این تظاهرات همزمان در تمام استان‌های کشور و بیش از 700 شهر و شهرستان برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه