شفاف‌سازی عملکرد شهرداری فاضل آباد اولویت نخست کاری‌ام است

زرین نامه: شهردار جدید فاضل آباد با اشاره به حق طبیعی مردم در آگاهی از عملکرد شهرداری، شفاف‌سازی عملکرد شهرداری فاضل آباد را اولویت های نخست کاری خود اعلام کرد.

محسن سمیعی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه گفت: در حکومت مردم سالاری دینی همه ی کارها به واسطه ی مردم انجام می شود، چرا که مردم می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و بنده به عنوان شهردار فقط یک هماهنگ کننده هستم.

وی با تاکید بر تلاش خود در رفع سوء ظن مردم نسبت به عملکرد شهرداری اظهار کرد: این حق مردم است که بدانند بهای خدماتی که می پردازند در کجا هزینه می شود.

سمیعی آشتی مردم با شهرداری را از دیگر اهداف خود بیان کرد و گفت: در راه توسعه از دو محور مشارکت مردمی و ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

شهردار فاضل آباد با اشاره به پتانسیل خوب فاضل آباد در جذب سرمایه گذار اعلام کرد: آماده حمایت از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در فاضل آباد و انجام روند اداری سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهر توسط شهرداری هستیم.

سمیعی در پایان سهیم شدن در فعالیت های عمرانی شهرداری را حق همه ی شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: در آینده ی نزدیک نحوه سرمایه گذاری و سهیم شدن مردم در فعالیت های عمرانی شهرداری را اعلام خواهیم کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه