غرب برای اعتماد سازی 6 ماه فرصت دارد

زرین نامه: نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با اشاره به چهره منفی غرب در ایران گفت: امریکا و غرب باید برای کسب اعتماد مردم ایران در این 6 ماه چهره موجهی از خود نشان دهد.

رحمت اله نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه گفت: رسمیت حق ایران در جهان حاصل ایستادگی مردم ایران، شهدای هسته ای، رهبری خردمندانه، موفقیت دولت و دیپلماسی وزیر امور خارجه کشورمان است.

وی اظهار کرد: حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت و تیم مذکره کننده، طرح موضوع نرمش قهرمانانه و عمل به آن از سوی دولت، پشتیبانی مردم از کشور و ولایت فقیه در برابر هجمه های دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون بخصوص در تحریم های اخیر و خلق حماسه ها ی سیاسی نظیر 22 بهمن 91، روز 24 خرداد، روز قدس امسال، موجب قرارگیری گروه 1+5 پای میز مذاکره و به رسمیت شناختن حق ایران است.

نوروزی با اشاره به چهره ی بد غرب چهره ی نزد مردم ایران خاطر نشان کرد: امریکا و غرب از سال های دور با عقد عهدنامه های ننگ آور و ... به دنبال چپاول منابع ایران بود و بعد از کودتای 28 مرداد نیز امریکا رسما با حضور در ایران به استثمار مردم کشورمان پرداخت.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به سبب نگرانی از قدرت گرفتن ما به دنبال مبارزه و زمین گیر کردن ایران از طریق تحمیل جنگ هشت ساله، ترور شخصیت ها، حمله به هواپیمای مسافربری، تحریم ها و ... بوده است.

وی ادامه داد: در وصیت نامه ی امام خمینی (ره) و سخنان مقام معظم رهبری نیز همیشه به شیطنت های غرب اشاره شده است.

نوروزی با بیان گوشه های از چهره ی منفی غرب تصریح کرد: غرب باید بدانند ما با وجود رهبری فرزانه و هدایتگر و همچنین پشتیبانی مردم از ایران اسلامی نیازی به بمب هسته ای نداریم و هدف ما برای استفاده از انرژی هسته ای استفاده از آن در علم و صنعت و اثبات قدرت خود در جهان است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: غرب برای اعتماد سازی نزد مردم ایران در این شش ماه باید عملکردی صادقانه از خود نشان دهد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه