علی گرایلی بر نخستین کرسی شهرداری سنگدوین نشست

زرین نامه: علی گرایلی کرپی امروز در مراسم ویژه ای با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بر نخستین کرسی ریاست شهرداری سنگدوین نشست.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی گرایلی کرپی، براساس مصوبه شورای اسلامی شهر سنگدوین و صدور حکم از سوی حسن صادقلو، استاندار گلستان به سمت شهردار سنگدوین منصوب شد.

علی گرایلی کرپی بیست و دومین شهردار منتصب گلستان، پیش از معرفی به این سمت به عنوان کارمند اداره آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول مشغول به کار بود.

علی اکبر کی پور، فرماندار شهرستان علی آباد کتول در مراسم تقدیر و معارفه نخستین شهردار شهر جدید سنگدوین گفت: در نظام اسلامی اشخاص بر اساس دیانت خود در مدیریت، احساس مسئولیت می کنند.

وی با اشاره به مراجعه زیاد اقشار مردم به شهرداری، آن را موهبت الهی دانست و اظهار کرد: مدیران موفق در کنار کسب موفقیت ها با استفاده از تدبیر و اندیشه قوی کمبودها و کاستی ها را نیز پشت سر می گذارند.

کی پور با بیان اینکه مسئولیت ها امانتی در دست مدیران هستند، تصریح کرد: هر مسئولیتی یک بهار و یک خزانی دارد و چه خوب که انسان در پایان مسئولیت از عملکرد و تلاش خود در خلوت احساس آرامش کند.

فرماندار علی آبادکتول در پایان با تاکید بر اهمیت همکاری مردم در ساخت شهری خوب خاطر نشان کرد: لازمه ی ساختن شهری زیبا مشارکت و همفکری همه ی مردم در کنار تلاش شهرداری است.

به گزارش زرین نامه؛ سنگدوین چهارمین شهر از شهرستان علی آباد کتول می باشد که مردادماه امسال رسما تبدیل به شهر شد و پیش از آن، علی کتولی نژاد با 14 سال سابقه ی دهیاری، سرپرستی این شهر تازه تاسیس را برعهده داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه