نمایشگاه مانور فرهنگی در علی آبادکتول برگزار شد+تصاویر

Manovr2.JPG - 40.85 کیلو بایتزرین نامه: نمایشگاه بزرگ مانور فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در مصلای امام رضا (ع) شهرستان علی آبادکتول این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ نمایشگاه بزرگ مانور فرهنگی با حضور حجت الاسلام ولمسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول، ابراهیم احمدی معاون فرماندار و علی اصغر قربانپور فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه فرهنگی، بانوان هنرمند بسیجی به ارائه و فروش آثار هنری و صنایع دستی خود پرداختند.

این بانوان هنرمند از طریق تولیدآثار هنر خود به صورت صنایع دستی، نقش مهمی در اقتصاد خانواده خود ایفا می کنند.

یکی از بانوان هنرمند در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با ابراز علاقه از فعالیت خود گفت: من با بیش از 10 سال سابقه در تولید صنایع دستی و هنری موفق به حل بسیاری از مشکلات اقتصادی خانواده ام شده ام.

بانوی دیگری نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با تولید و فروش هنرهای دستی خودم از چند سال گذشته تا کنون و پس انداز درآمد خویش موفق به اجاره ی یک باب مغازه و فروش صنایع دستی ام در سطح بزرگتری شده ام که آن را با همکاری دخترم اداره می کنم.

همچنین ارائه ی چادر و مغنعه های حجاب در بخش حجاب برتر این نمایشگاه با استقبال خوب مردم شهرستان مواجه شد.

در بخش ایستگاه کودکان این نمایشگاه فرهنگی کودکان به نقاشی با موضوع محرم و بسیج پرداختند.

نکته جالب توجه اینکه برخی کودکان با علاقه چفیه هایی را بر دوش خود انداخته بودند.

به گزارش زرین نامه؛ این نمایشگاه بزرگ به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)و همکاری بانوان بسیجی، به مناسبت هفته بسیج و تجمع بزرگ بسیجیان در مصلای امام رضا (ع) شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

برای مشاهده ی تصاویر این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه