حجاب حق الهی و حفاظ زن در برابر نگاه آلوده نامحرمان است

زرین نامه: جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان گفت: حجاب حق الهی و احترام گذاردن و حرمت قائل شدن برای بانوان است و او را از نگاه آلوده نامحرمان محافظت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ ظریفه دهقان جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان در همایش " پیشتازان رجعت به حجاب برتر " ضمن اعلام خبر فوق افزود: حجاب می تواند برای زن فرصتی باشد تا نیروها و استعداد های عظیمی که خداوند در وجود او قرار داده است را به مرحله ظهور برساند.

وی ادامه داد: شبهه ه‏ایی که در ذهنیت بعضی افراد هست ، این است که خیال می‏ کنند حجاب برای زن محدودیت و حصاری است که خانواده و وابستگی به شوهر برای او ایجاد کرده است در حالی که حجاب حق الهی است.

دهقان اظهار داشت: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جهان اسلامی و به منظور هدایت افکار در جهت آرمان های اسلام و انقلاب یکی از اهداف این همایش است.

وی یادآور شد : تحکیم مبانی اعتقادی زن و معرفی الگوها ی اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان در هفتمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج امر به معروف ونهی از منکر از دیگر اهداف این همایش می باشد.

وی با اشاره به برگزاری حلقه صالحین تصریح کرد: طرح حلقه های صالحین در کارگاه عفاف و حجاب چهره به چهره در سطح پایگاه ها و حوزه های خواهران در سراسر استان برگزار شد که در این طرح ۱۰۰ نفر از خواهران شرکت کردند و امروز در این همایش از ۱۰ نفر به قید قرعه تجلیل خواهد شد./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه