اقتدار امروز ملت ایران مرهون خون شهداست

زرین نامه: امام جمعه ی علی آبادکتول گفت: اقتدار و عظمت امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران مرهون خون فرزندان دلیر این کشور است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در مراسم یادواره شهدای کارمند این شهرستان، حفظ اسلام، قرآن و حدیث را پیام شهدا برای ما عنوان کرد و گفت: شهادت ورود به حریم خلوت الهی و بالاترین مزد و پاداش خداوند متعال برای جهاد فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه شهدای ما به اوج سعادت بشری رسیده اند، اظهار کرد: این جایگاه عظیم تنها شامل حال بندگان خاص خداوند می شود.

موسوی شهدا را مظهر عقلانیت دینى، مدافع حقانیت و عدالت در زندگی دانست و خاطرنشان کرد: ما نیز باید برای سعادتمندی و پیمودن راه کمال در زندگی از این شهدای گرانقدر الگو بگیریم.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مهم حفظ و صیانت از جایگاه شهدا توجه به مسئولیت و جایگاه مسئولان در نظام است.

موسوی بیان کرد: همه مسئولان و کارکنان نهادها و ادارات اگر به وظایف خود آن چنان که لازم است، عمل کنند و درصدد افزایش عملکرد سازمان خود و افزودن به عزت نظام باشند از حرمت و جایگاه شهدا صیانت کرده اند.

وی ارزش شهادت را بالاترین ارزش عنوان کرد و افزود: امروز اگر جایگاه شهدا حفظ شود همه ما شیرینی شهادت را می چشیم و درهای سعادت به سوی ما گشوده می شود.

امام جمعه علی آبادکتول تاکید کرد: امروز شهدا حق بزرگی بر گردن ما ملت دارند که احیای این حق جز با پاسداری از این نظام که دستاورد خون شهدا است میسر نخواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه