ساخت و سازهای غیر مجاز اطراف علی آبادکتول با هدف جلوگیری از رشد بی رویه تخریب شد

زرین نامه: دادستان شهرستان علی آباد کتول گفت: هدف ما از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز روستاهای اطراف شهرستان علی آباد کتول پیش گیری از رشد بی رویه ی آن است.

اسماعیل محمدی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: حفظ کاربری زمین های زراعی در سال 72 تصویب و در سال 85 اصلاح شد که تخلف از آن جرم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون اطلاع رسانی زیادی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز از طریق رسانه ها و جراید انجام شده، اظهار کرد: انجام هر نوع ساخت و ساز در جهت حفظ حریم زمین های کشاورزی و منابع طبیعی و قرارگیری ساخت و سازها در محدوده ی شهرها، شهرک ها و طرح های هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از دستگاه های زیربط است.

محمدی با اشاره به اینکه تغییر کاربری زمین های کشاورزی از طریق جهادکشاورزی انجام می شود، افزود: متاسفانه اکثر ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های زراعی و منابع طبیعی فاقد مجوز از این ادارات هستند.

دادستان علی آبادکتول تصریح کرد: جهادکشاورزی در صورت مشاهده ی تخلف می تواند به صاحب ملک اطلاع و در صورت عدم پذیرش مالک با حمایت قانون، ساخت و ساز غیر مجاز را تخریب کند.

محمدی با اشاره به تعدد ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی روستاها و تخریب بناای غیر مجاز در روستای مهدی آباد در هفته ی گذشته خاطر نشان کرد: هدف ما از تخریب این بناها حفظ حریم زمین های کشاورزی، مبارزه با جرم و پیشگیری از افزایش ساخت و ساز های غیرمجاز در شهرستان است.


 

مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنين مي توانند سوژه هاي خبري و مشکلات شهرستان را جهت پيگيري از طريق ايميل فوق يا سامانه پيامک 3000272008 با ما در ميان بگذراند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه