آغاز فعالیت نخستین پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر علی آبادکتول

زرین نامه: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول از آغاز فعالیت نخستین پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر این شهرستان همزمان با اجرای طرح امداد و نجات زمستانه سال92 خبر داد.

رضا حاجیلری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: با توجه به وجود چندین محور پرتردد منتهی به شهر علی آبادکتول حضور تیم های امدادی و عملیاتی در این منطقه جهت پاسخگویی به موقع، سریع و کارآمد بسیار ضروری بود.

وی با اشاره به اهمیت پایگاه‌ های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در زمان وقوع حوادث اظهار کرد: پس از انجام پیگیری ها، مجوز تاسیس اولین پایگاه امداد و نجات بین شهری علی آبادکتول توسط جمعیت هلال احمر مرکز صادر فعالیت آن در محل سه راهی زرین گل، مجاور جایگاه سوخت عابدی با 2 دستگاه کانکس موقت و یک دستگاه آمبولانس آغاز شد.

حاجیلری راه اندازی پایگاه امداد و نجات را از ضروریات شهرستان عنوان کرد و افزود: این پایگاه در ایجاد توانمندی و افزایش سطح آمادگی نیروها در ارائه خدمات امداد و نجات مطلوب و بهینه بسیار موثر است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول با اشاره به کسب آموزش ها لازم و تخصص نجاتگران و امدادگران هلال احمر در این پایگاه ها تصریح کرد: نجاتگران و امدادگران با حضور شبانه روزی در این پایگاه ها، بلافاصله در لحظات اولیه وقوع حوادث خود را به مصدومین رسانده و عملیات جستجو، نجات و امداد رسانی را ارائه می کنند.

حاجیلری در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه امداد و نجات بین شهری زرین گل با همکاری سایر دستگاه های امداد رسان فعال، پوشش عملیاتی محورهای پرخطر و پرتردد نظیر کمربندی جدید، جاده مزرعه کتول، علی آبادکتول به خان ببین و ارتفاعات جنوبی محور زرین گل را به عهده دارد.

به گزارش زرین نامه: طرح امداد و نجات زمستانی سال1392 از 20 آذر تا 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت.


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه