حرکت زشت دولت تدبیر و امید در گلستان

زرین نامه: فقط چند دقیقه بعد از تودیع و معارفه وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ، ایزد مسئول دفتر مدیر کل سابق به محل کار خود بازگشت که متوجه شد صندلی اش اشغال شده است.

به گزارش زرین نامه؛ یکی از عرصه هایی که تندورهای مشارکتی شدیدا به دنبال تصاحب آن بودند و توانستند نماینده خود را بر کرسی آن بنشانند مدیر کلی آموزش و پرورش استان گلستان بود.

اینکه وطنی قبل از سفر حج خود، توسط محمدی راد اولین مدیر کل استان گلستان در زمان اصلاحات و مشاور فعلی وزیر آموزش و پرورش در امور نیروی انسانی انتخاب شده بود و نمایندگان مجلس در خواب بودند ، بحثی نیست اما حرکتی ناجوانمردانه اتفاق افتاد که در شان این اداره کل و دولت تدبیر و امید و با اخلاق نبود.

فقط دقایقی بعد از مراسم تودیع و معارفه وطنی و پایین محلی مدیران کل جدید و قدیم آموزش و پرورش گلستان ، ایزد مسئول دفتر پایین محلی به اتاق کار خود بازگشت اما متوجه شد دو نفر صندلی وی را اشغال کرده اند و مدام روی صندلی دور می زنند و با آمدن ایزد واکنشی نشان نمی دهند.

ایزد هم چیزی نگفت و با انداختن سرش به پایین به یکی از اتاق های بغلی رفت تا ناراحتی اش را پنهان کند اما وی که اوضاع را این طور دید  دقایقی بعد از نماز ظهر و عصر همان روز ، نامه پایان کار خود را گرفت و برای ادامه دوران کاری اش به یکی از مدارس گرگان رفت.

واقعا این حرکت زشت و زننده و بسیار ابتدایی جای تامل دارد و این گونه عقده گشایی ها نشان از اعتدال ندارد و بنظر می رسد عده ای زیر پرچم اعتدال اهداف دیگری را جستجو می کنند، آن هم در اداره ای که باید منشا تعلیم و تربیت در کشور باشد.

جای تعجب دارد که همین افراد تا دیروز منتقد دولت بودند و مدام حرفشان این بود که دولت نهم و دهم احمدی نژاد اخلاق را رعایت نمی کند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه