آغاز طرح نظارتي شب يلدا / گرانفروشان مراقب باشند

زرین نامه: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ یدالله وفایی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از بیستم آذر آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با عنایت به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضا جهت تهیه اقلام پرمصرف این ایام از قبیل میوه، شیرینی جات، آجیل و همچنین در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی ضروری است به جهت ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان، برنامه ریزی دقیقی از قبیل برگزاری گشت های مشترک با اتحادیه های مرتبط، استقرار بازرس در میادین میوه و تره بار و مراکز عمده عرضه جهت نظارت ویژه بر عرضه کنندگان اقلام مذکور صورت پذیرد.

وفایی اظهارداشت: در اجرای این طرح که با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف صورت خواهد پذیرفت، بازرسی های مشترک دستگاه های نظارتی و قضایی از واحدهای صنفی مرتبط با این امر تشدید خواهد شد.

وی افزود: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت های تعیین شده هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی، مراتب را با شماره سامانه 124 به اطلاع بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه